thai-mat Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg leste en gang om et etablert par som til tross for unger og alt, valgte å bo i sitt eget hus (dog nær hverandre). De følte at de med dette ikke kom for tett innpå hverandre. Tror dere dette kan være en god idé, og få forholdet til å vare lengre? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis det er en grei løsning for det parret er det vel ikke noe i veien med det, selv om det virker litt kronglete økonomisk sett. Leste forsåvidt for en stund siden at det hadde blitt en trend i USA(?) for ektefeller og sove på separate rom. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Eget soverom er i hvert fall et must! Greit med litt privatliv selv om man er i et forhold. Så får man heller sove sammen når det passer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kjenner til flere par med voksne barn der foreldrene bor hver for seg. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Kjenner til flere par med voksne barn der foreldrene bor hver for seg. Uten at de er skilt? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Kult. Tror det kan være noe for meg. Liker ikke tanken på felles soverom, økonomi og at dama skal være tett innpå hele tida. Tror man fort kan bli lei. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Tror mennesker er forskjellige - noen kan ikke tenke seg å bo sammen med andre - andre får panikk om de må bo helt alene, og foretrekker kollektiv ol fremfor dette... Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Kompiser går fint. Dame tror jeg hadde gått dårlig i lengden. Lenke til kommentar
22Jenta Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg liker å bo med samboeren min, og kunne absolutt ikke tenke meg å ha separerte soverom eller bolig. Men forlk er jo forskjellige så for noen er kanskje dette den beste løsninga. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kunne ikke tenkt meg å ikke bo sammen med samboeren min, så lenge vi kunne fortsette å vært samboere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå