jajamensen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) tror det er noe feil med mitt gtx 260 black edition. hva skal jeg gjøre? Endret 28. februar 2009 av jajamensen Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skjedde det nylig, rett etter at du satt det inn, eller kom det etter en tid med normal tilstand? Ville sjekket om kortet satt godt ned i sokkelen, alle strømkabler sitter fast. Lyser det noen røde lys? Sjekke kabel fra skjerm til skjermkort. Kommer dette med en gang, eller etter en stund? Isåfall kan du prøve å klokke det ned, sette viftehastighet opp og oppdatere driver. Hvis ingenting av dette hjelper anbefaler jeg deg å teste skjermkortet i en annen pc. Skjer det lignende der er kortet høyst sannsynlig defekt og skal sendes inn til reperasjon. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Skjedde det nylig, rett etter at du satt det inn, eller kom det etter en tid med normal tilstand? Ville sjekket om kortet satt godt ned i sokkelen, alle strømkabler sitter fast. Lyser det noen røde lys? Sjekke kabel fra skjerm til skjermkort. Kommer dette med en gang, eller etter en stund? Isåfall kan du prøve å klokke det ned, sette viftehastighet opp og oppdatere driver. Hvis ingenting av dette hjelper anbefaler jeg deg å teste skjermkortet i en annen pc. Skjer det lignende der er kortet høyst sannsynlig defekt og skal sendes inn til reperasjon. skjedde først for en uke siden, har hatt det siden jul. kan spille i flere timer uten at det skjer.. skal prøve ny driver! Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ok, da ville jeg også prøvd å overvåke temperaturen med GPU-Z. Så kan du prøve å følge med på om det varmes for mye opp. For å stille på viften hvis det trengs mer kjøling anbefaler man Rivatuner. Her kan du også endre klokkene hvis du vil se om det også kan løse problemer. Hvis det er varme som er problemet, noe det kan virke som etter et par timer med gaming, så burde du vurdere nye kjøleløsninger i pcen. Eller kanskje bare støvsuge viftene for julestøvet? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eg hadde eit liknande problem for eit år sidan, og der var det skjermen det var feil på. Om det kan vere det same problemet du har får dei som har greie på det uttale seg om. Slik såg det i alle fall ut med meg: Lenke til kommentar
Endorfin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 send inn kortet så får du nytt -hvertfall hvis det er evga vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå