Gjest Åpneseg Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hei! Litt om meg selv først. Er en gutt på 17 år og har mange gode venner og er en respektert person. Er klønete men samtidig en fornuftig og morsom person. Setter alltid opp en spøk for andre bare for å lage litt liv. Kan bli litt for mye tull iblandt men bruker å holde meg innenfor grensene. Har no over vinterferien blitt sammen med en flott jente! Vi har hatt kontakt lenge, helt siden ungdomskolen og har no 2. året videregående fått veldig god kontakt. No i vinterferien har vi truffet hverandre nesten hver dag og vi ser film, kysser, kliner og litt slike ting. Ikke noe mer enn dette Ingen sex... Vi er begge 17 år. Jeg er veldig gla i henne og hun er gla i meg. Så det jeg lurer på. Hvordan få henne til å snakke? Hvordan snakke om forholdet, hvordan ting skal ende og slikt? Jeg vil snakke med henne! ender alltid opp med å snakke piss og spør hverandre om dagligdagse ting. Når vil der bli en sjanse for sex? spør som en desperat hest nå men ja? Eg har gitt litt anntydinger til at eg er klar. På nyttårsaftan (i beruset tilstand) var eg frampå og begynte å ta på henne på lårene og stryke litt sensuelt over kroppen... Ho såg på meg og kalte meg en kåting. Så klinet vi videre. Jeg sjønte ho veldig godt for det var 4 grader ute der vi låg i lyngen. Ein annan gang i ein sofa for oss sjølve. Då eg prøvde å åpne bh'en hennes. Jevlig klønete forsøk, fann ikkje der man skal åpne. Nokk en gang dårlig timing. Rett før hun skulle reise hjem. Så hva gjør jeg gale? Vil hun rett og slett ikke ha sex med meg? Føler begge gangene han bare vært dårlig timing. Men hun er en jente som er veldig fornuftig, er skoleflink og er veldig mandig av en jente. Guttejente rett og slett. Takker for svar!! Lenke til kommentar
Eskiil Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Døh.. Nesten alle jenter er sånn, stol på meg, de skal være litt kostbare, men det kommer seg! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hehe... vil du ha hu til å åpne seg og snakke om forholdet må du nok ta initiativ til å prate om det.. ikke forvent at hu plutselig skal gjøre det : p vent til etter denne samtalen med å prøve deg på noe mer seksuelt. siden dere er 17 og sikkert ikke de mest erfarne enda(?), kan det være greit å ikke ha det travelt akkurat der, om f.eks. hu ikke er intr i noe langvaring forhold med deg. Lenke til kommentar
Gjest Åpneseg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvordan starte samtalen? Fikk til å snakke litt idag med å fortelle når jeg fikk øye på hun og når jeg ble forelsket i henne og når det begynte skikkelig. Endte med at vi lå der og snakket. Var ganske koslig Men hva punkt er fine å snakke om? For å få henne til å snakke? Slik vi ikke ender opp med en masse klining og sugemerker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 du bør kjøpe nye klær Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Uansett. Prøv å snakk med henne om emnet. Finn ut litt om hvilket syn hun har på sex. Om dere er nær hverandre bør dere kunne ha en samtale om det uten av det blir for merkelig. Endret 2. mars 2009 av tom waits for alice Fjernet sitat av slettet post Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 sigh... Legg deg etter damer på 30+, de er ikke så himla pripne Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan du ikke si det som det er, "la oss snakke om forholdet og hvor vi vil"? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan du ikke si det som det er, "la oss snakke om forholdet og hvor vi vil"? "Jeg er jævlig kåt på deg, kan vi ikke ligge sammen?" er vel oppsummeringen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Tråden er midlertidig stengt. Edit: Og da er tre innlegg fjernet. Jeg minner om vå enkle leveregel for disse kategoriene: Et hvert spørsmål fortjener seriøse svar. Har du ikke noe serøst svar på lager, så la heller være å svare. Forslag om voldtekt og lignende som "løsning" i slike tråder vil medføre reaksjoner. Reaksjoner på moderering tas på PM, ikke i tråden. Geir Endret 2. mars 2009 av tom waits for alice Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan du ikke si det som det er, "la oss snakke om forholdet og hvor vi vil"? "Jeg er jævlig kåt på deg, kan vi ikke ligge sammen?" er vel oppsummeringen Jeg synes at det er veien å gå med alle jenter man møter. Gå bort å si den man mener. Blir sikkert veldig vellykket. Sitter på flyet ved siden av en hot dame. "blir du med på doen å knulle?" Har ikke funket for med ihvertfall Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg hadde en flytur med veldig få passasjerer, tror neppe vi var mer enn 15 om jeg husker rett - hvor en jente plutselig dumpet ned ved siden av meg og prøvde seg. Veldig pinlig situasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå