Gå til innhold

Er Flexi-data.no bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare gode erfaringer men denne butikken, bor i Bergen og det tar meg 10 min å komme meg ut dit for å hente sakene. Har vel handlet der siden 2001, og siden da har det vært et par småproblemer med noen saker. De ordnet opp dette raskt og greit. Alt i alt synes jeg dette er en billig og bra butikk som jeg kommer til å fortsette å handle i. :smile:

Lenke til kommentar

Flexi-data er en bra nettbutikk, det eneste som er litt negativt er at de har litt lengre vei til lageret sitt enn andre nettbutikker og ting tar litt lengre tid.

Flexid-data er hovedsakelig en annen "front-end" på Komplett, fordi det er Komplett som leverer varene til de. Det vil si at de har det nøyaktig samme vareutvalget og omtrent de samme prisene (Flexi-data er noen få kroner billigere på det meste).

Lenke til kommentar

Flexi ruler spes hvis du bor i bergen

Lett å bytte uten prob og er noe galt så fixer dem det meget fort

Billig er dem oxo bergens billigste uten tvil. Kanskje en av norges billigste for bergensere da man sparer frakten. En extra trygghet er at man har butikken i byen så support går mye raskere en i noen nettbutikk.

Lenke til kommentar
Flexi-data er en bra nettbutikk, det eneste som er litt negativt er at de har litt lengre vei til lageret sitt enn andre nettbutikker og ting tar litt lengre tid.

Flexid-data er hovedsakelig en annen "front-end" på Komplett, fordi det er Komplett som leverer varene til de. Det vil si at de har det nøyaktig samme vareutvalget og omtrent de samme prisene (Flexi-data er noen få kroner billigere på det meste).

De som handler på Komplett i bergen er egentlig ikke så smart. Flexidata ligger kun ett par hundre meter borti veien og prisene er STOR FORSKJELL! Willow: Du sammenligner internettprisene til Komplett med flexi. Det er feil sammenlign BUTIKKPRIS! Vist du kjøper på nett kommer det en høy porto regning som du ikke får på flexi når du handler der. Du kan spare over 1000kr på å handle på FLEXI-DATA.no enn komplett butikken. Kjøpte data til 6000kr og samme data hadde koster 7200kr på komplett. Men så er det at du ikke får den supre servicen på flexi. Mener feks tips og alt info vist du kræsjer eller noe sånt. På komplett får du varen med en gang som er positivt + tips. Det er tre personer som jobber på flexi, men faktisk bra service vist det er noe gale

Lenke til kommentar
Flexi-data sender nå kun varer ut til bedrifter. Bare så det er sagt.

Jepp, vi andre som har kommet med tilbakemeldinger er klar over det. Det er derfor alle er fra Bergen :wink: Det er nemlig en smal sak å kjøre ut på Laksevåg og hente varene, litt langt å gå da, hehe (fra Sentrum)...

Ellers må jeg bare henge meg på resten her. Ingen motforestilling mot å handle derfra. Gjør som oftest det, hvis det da ikke er en "hastesak". Det eneste "negative" jeg har bete meg merke i er at det alltid virker som betjeningen har det fryktelig travelt og gleder seg til du har dratt deg utav butikken :lol::lol:

F.

Lenke til kommentar

Har berre positiv erfaring med flexi data. Berre synd at dei ikkje lenger sender ut varer til privatpersonar. Dei har stort sett veldig bra prisar, så eg har gjort mange gode kjøp der. Hyggelig betjening med raskt svar ved spørsmål. Kan virkelig anbefalast!

Lenke til kommentar
Flexi-data sender nå kun varer ut til bedrifter. Bare så det er sagt.

Jepp, vi andre som har kommet med tilbakemeldinger er klar over det. Det er derfor alle er fra Bergen :wink: Det er nemlig en smal sak å kjøre ut på Laksevåg og hente varene, litt langt å gå da, hehe (fra Sentrum)...

Ellers må jeg bare henge meg på resten her. Ingen motforestilling mot å handle derfra. Gjør som oftest det, hvis det da ikke er en "hastesak". Det eneste "negative" jeg har bete meg merke i er at det alltid virker som betjeningen har det fryktelig travelt og gleder seg til du har dratt deg utav butikken :lol::lol:

F.

Men må vent ca 5dager under så kan hente deledata hos flexidata

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har handlet endel på Flexi og er meget fornøyd. De får jo varene ifra Norek ,men de har jo byttet navn til komplett hvis en gammel artikkel jeg leste stemmer. Jeg hadde akkurat fått tilbake en XP2000+ på garantien som jeg ikke trengte og dermed spurte jeg om jeg kunne bytte den og det var greit. Spurte om Xp2500 og det var greit. Fikk 625kr i kreditt der og de trekker det ifra på en XP2500..

Det er digg =D

Leveringstiden er ikke den beste ,men man klager jo ikke siden man bare kan ta en buss ifra sentrum og opp til kringsjå på 15min. Buss 70 og 71 hvis du lurte. Det går også en buss ifra Kringsjå tilbake til sentrum like etter så man får tid til og hente evt levere og rekke bussen som går tilbake til sentrum igjen. Meget praktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...