Gå til innhold

Norgespatriotene stiller stortingsliste! 0,7% oppsluttning på ny måling. Et godt initiativ? (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stalin og Pol Pot har ingenting med Rødts politiske grunnlag å gjøre i dag.

 

Ja, det er det de sier offentlig.

Og siden det er det de sier offentlig er det Rødts politikk. Om du har ufundamenterte konspirasjonsteorier om Rødt skal du få ha det, men ikke forvent at folk tar dem alvorlig.

 

Nei, folk får vel gjøre seg opp sin egen mening.

Lenke til kommentar
Og hvitt norge greiene har de fjerna fra hjemmesida så jeg går ut ifra at de ikke står for det offentlig/som parti.

 

http://www.norgespatriotene.org/rasekonflikter.htm

 

Vi kjemper for et Norge for etniske nordmenn, det vil si hvite nordmenn.

 

Dette har stått på hjemmesidene deres i svært lang tid uten å bli fjernet, så det er vel ikke urimelig å forvente at dette er offisiell politikk. Det er relativt lett synlig for alle som måtte være interessert i partiet, så dersom det kan tolkes som en rasistisk politikk, er det vel heller ikke så altfor langt ute på jordet å kalle dem som støtter partiet, og dermed en rasistisk politikk, for rasister.

Lenke til kommentar
Og det er vel hvertfall ikke altfor langt på jordet å si at et parti som fører en rasistisk politikk er rasister...

 

Rasist stempelet har FRP hatt i mange år og fremdeles løper tullinger rundt og kaller de som stemmer på FRP rasister. Kanskje vi skal forby FRP?

 

Om en liten gjeng med forstyrrede mennesker har lyst å leke parti så må de få lov til det. Bare fint at det skjer i organiserte former slik at man vet hvem de sentrale personene er slik at man kan holde et øye med dem. Skulle de av en eller annen grunn få høy oppslutning så er det positivt siden det vil vise at Norge har et stort problem som bør løses og da snakker jeg ikke om innvandring.

Lenke til kommentar
Og det er vel hvertfall ikke altfor langt på jordet å si at et parti som fører en rasistisk politikk er rasister...

 

Rasist stempelet har FRP hatt i mange år og fremdeles løper tullinger rundt og kaller de som stemmer på FRP rasister. Kanskje vi skal forby FRP?

 

Om en liten gjeng med forstyrrede mennesker har lyst å leke parti så må de få lov til det. Bare fint at det skjer i organiserte former slik at man vet hvem de sentrale personene er slik at man kan holde et øye med dem. Skulle de av en eller annen grunn få høy oppslutning så er det positivt siden det vil vise at Norge har et stort problem som bør løses og da snakker jeg ikke om innvandring.

 

Skjønner ikke hvorfor du quoter meg her. Alt jeg gjorde var å konstantere at NP er rasister. Det er de.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du quoter meg her. Alt jeg gjorde var å konstantere at NP er rasister. Det er de.

 

Det er de ikke (iallefall ikke som parti og ikke alle) og man kan ikke konstantere det uten beviser. Uten beviser er det bare drittkasting og æreskrenkelse.

 

Anti-rasister er de mest rasistiske fordi har en rasebasert oppfatning av verden og tar parti mot de hvite. De dem stempler som rasister trenger ikke tro raser finnes eller er grunnlegende overlegnde og heller ikke ta parti basert på rase. De argumenterer ut ifra kultur, og religion, ikke rase eller etnisitet.

Lenke til kommentar

Det har da blitt lagt frem nok av bevis i denne tråden. Vi har lagt fram flyerene deres, vi har vist at de har tatt i bruk rasistiske vitser, som sikkert kan være morsomme. Men har særdeles lite på hjemmesiden til et politisk parti å gjøre. Vi har påvist at de faktisk oppfordrer til å skade innvandrere, sålangt man kan strekke seg innenfor loven. Med alle virkemidler som er tilgjengelig (slagvåpen, stikkvåpen og skytevåpen skulle man ha tilgang).

 

Partiets formål er basert på rasediskriminering og som eneste kampsak så er det tydelig at man må dele de preferansene hvis man sier seg villig til å stemme (eller være med i partiet).

Lenke til kommentar
Det har da blitt lagt frem nok av bevis i denne tråden. Vi har lagt fram flyerene deres, vi har vist at de har tatt i bruk rasistiske vitser, som sikkert kan være morsomme. Men har særdeles lite på hjemmesiden til et politisk parti å gjøre. Vi har påvist at de faktisk oppfordrer til å skade innvandrere, sålangt man kan strekke seg innenfor loven. Med alle virkemidler som er tilgjengelig (slagvåpen, stikkvåpen og skytevåpen skulle man ha tilgang).

 

Partiets formål er basert på rasediskriminering og som eneste kampsak så er det tydelig at man må dele de preferansene hvis man sier seg villig til å stemme (eller være med i partiet).

 

Ikke enig. Jeg vil stemme primært fordi de er det eneste partiet som stiller til valg i mitt fylke som jeg ikke er helt uenig i veldig mange av sakene. De har kun en sak jeg og som er omtrent nøtral for meg og de er ikke et parti for en gruppe mennesker jeg ikke er del av som pensjonistpartiet er. I tilleg går jeg ut ifra at de er på høyresiden i politikken når de vil utvide partiprogrammet og derfor blir det neppe værre for meg enn FRP. Ville heller ha stemt piratpartiet som de har i sverige, eller DLF, selv om de ikke er høyrepartier, men det går ikke. Kanskje også Nordisk Forsvar for jeg vil ha ordentlig monarki og union med sverige eller samfunnspartiet men har heller ikke lister. Alle de over alle partiene på lista inkludert NP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...