Rata101 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Enkelte vil gjerne se verden brenne før de dør. Da er alt lov. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på om rasister skjønner hvor dumme de høres ut når de sier "Jeg kjemper for et norge for etnisk hvite nordmenn" eller "jeg ville ikke stemt på Obama, for han er svart", for så å si at de ikke er rasister. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på om rasister skjønner hvor dumme de høres ut når de sier "Jeg kjemper for et norge for etnisk hvite nordmenn" eller "jeg ville ikke stemt på Obama, for han er svart", for så å si at de ikke er rasister. Vel, nå er det sånn at dette er vårt land. Andre folk har sine land. Hvorfor skal andre flomme hit og ta over og knuse/fortrenge våre verdier og kultur/identitet? Multikultur er en bløff og Per Inge Torkildsen burde skrive "den store, stygge multikulturboka" som sitt neste prosjekt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Fordi vi inviterte de hit for å gjøre drittarbeidet vårt når vi fant oljen og ikke gadd gjøre noe sjæl. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på om rasister skjønner hvor dumme de høres ut når de sier "Jeg kjemper for et norge for etnisk hvite nordmenn" eller "jeg ville ikke stemt på Obama, for han er svart", for så å si at de ikke er rasister. Vel, nå er det sånn at dette er vårt land. Andre folk har sine land. Hvorfor skal andre flomme hit og ta over og knuse/fortrenge våre verdier og kultur/identitet? Multikultur er en bløff og Per Inge Torkildsen burde skrive "den store, stygge multikulturboka" som sitt neste prosjekt. Fordi Norge og mange andre vestlige land tilbyr tjenester og velstand de bare kan drömme om. Er det virkelig så forferdelig at man flytter, fordi man vil ha det bedre? Jeg er sikker på at ekstremt mange hadde gjort akkurat det samme. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på om rasister skjønner hvor dumme de høres ut når de sier "Jeg kjemper for et norge for etnisk hvite nordmenn" eller "jeg ville ikke stemt på Obama, for han er svart", for så å si at de ikke er rasister. Vel, nå er det sånn at dette er vårt land. Andre folk har sine land. Hvorfor skal andre flomme hit og ta over og knuse/fortrenge våre verdier og kultur/identitet? Multikultur er en bløff og Per Inge Torkildsen burde skrive "den store, stygge multikulturboka" som sitt neste prosjekt. Fordi Norge og mange andre vestlige land tilbyr tjenester og velstand de bare kan drömme om. Er det virkelig så forferdelig at man flytter, fordi man vil ha det bedre? Jeg er sikker på at ekstremt mange hadde gjort akkurat det samme. Har du tenkt på at vi og våre barn vil få det verre? Langt verre om denne strømmen fortsetter. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har dere noen gang tenkt på at før var det nordmennene som "invaderte" andre deler av verden. Norge var faktisk nr 2 når det kom til utvandring på 1800-tallet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 For ikke å snakke om at det ikke bare er Norge som har innvandring for tiden. Økende internasjonalisering gjør denne debatten totalt uvesentlig. Om noen år er det ingen som ser på nasjonalitet som en begrensende faktor - vi reiser til og fra for å jobbe, bo, pensjonere oss, være syke osv. Transnasjonale avtaler (som høyresiden er så glad i) vil gjøre det totalt uvesentlig hva det står på passet ditt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 *snip* Jeg vrir meg ikke unna, jeg er bare ikke enig at man automatisk er rasist om man mener at Norge bør forsette å ha en majoritet av norske mennesker. Om asylflommen forsetter i den grad den gjør i dag og hver innvandrere forsetter å få like mange barn som i dag, vil de kunne oppstå potensielle problemer om 20-30 år. Om disse meninger gjør meg til "rasist", så gjerne for meg. Jeg stemmer på det partiet som vil stoppe snik islamiseringen, bremse den rekordstore innvandringen, halvere bistand og sette en stopp for særkrav mot innvandrere. Enn så lenge er dette viktigst får meg, når jeg stemmer og per nå er FrP og Demokratene de partier som vil gjennomføre dette (på en rasjonell måte). Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har dere noen gang tenkt på at før var det nordmennene som "invaderte" andre deler av verden. Norge var faktisk nr 2 når det kom til utvandring på 1800-tallet. Til USA ja. Og hva skjedde med indianerne? Skal det rettferdiggjøre at hvem som helst skal komme hit i moderne tid som nå i dag? Bare tull. 1 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har dere noen gang tenkt på at før var det nordmennene som "invaderte" andre deler av verden. Norge var faktisk nr 2 når det kom til utvandring på 1800-tallet. Til USA ja. Og hva skjedde med indianerne? Skal det rettferdiggjøre at hvem som helst skal komme hit i moderne tid som nå i dag? Bare tull. Men vi er jo avhengig av innvandring for å få landet til å gå rundt. Leste et stort oppslag i lokalavisen min denne uken om at nordmenn heller går på arbeidsledighetstrygd enn å ta "drittjobber". Drittjobber som innvandrere gledelig tar. Lenke til kommentar
flammekaster Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 *snip* Jeg vrir meg ikke unna, jeg er bare ikke enig at man automatisk er rasist om man mener at Norge bør forsette å ha en majoritet av norske mennesker. Om asylflommen forsetter i den grad den gjør i dag og hver innvandrere forsetter å få like mange barn som i dag, vil de kunne oppstå potensielle problemer om 20-30 år. Om disse meninger gjør meg til "rasist", så gjerne for meg. Jeg stemmer på det partiet som vil stoppe snik islamiseringen, bremse den rekordstore innvandringen, halvere bistand og sette en stopp for særkrav mot innvandrere. Enn så lenge er dette viktigst får meg, når jeg stemmer og per nå er FrP og Demokratene de partier som vil gjennomføre dette (på en rasjonell måte). Du vrir deg unna at Norgespatriotene ikke bare er mot innvandring, men kjemper for et Norge som kun inneholder HVITE mennesker, og tar ikke stilling til om det er rasistisk eller ei. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 *snip* Jeg vrir meg ikke unna, jeg er bare ikke enig at man automatisk er rasist om man mener at Norge bør forsette å ha en majoritet av norske mennesker. Om asylflommen forsetter i den grad den gjør i dag og hver innvandrere forsetter å få like mange barn som i dag, vil de kunne oppstå potensielle problemer om 20-30 år. Om disse meninger gjør meg til "rasist", så gjerne for meg. Jeg stemmer på det partiet som vil stoppe snik islamiseringen, bremse den rekordstore innvandringen, halvere bistand og sette en stopp for særkrav mot innvandrere. Enn så lenge er dette viktigst får meg, når jeg stemmer og per nå er FrP og Demokratene de partier som vil gjennomføre dette (på en rasjonell måte). Men du har da ikke problem med dansker, svensker og amerikanere? Jeg lurer på om rasister skjønner hvor dumme de høres ut når de sier "Jeg kjemper for et norge for etnisk hvite nordmenn" eller "jeg ville ikke stemt på Obama, for han er svart", for så å si at de ikke er rasister. Vel, nå er det sånn at dette er vårt land. Andre folk har sine land. Hvorfor skal andre flomme hit og ta over og knuse/fortrenge våre verdier og kultur/identitet? Multikultur er en bløff og Per Inge Torkildsen burde skrive "den store, stygge multikulturboka" som sitt neste prosjekt. Fordi Norge og mange andre vestlige land tilbyr tjenester og velstand de bare kan drömme om. Er det virkelig så forferdelig at man flytter, fordi man vil ha det bedre? Jeg er sikker på at ekstremt mange hadde gjort akkurat det samme. Har du tenkt på at vi og våre barn vil få det verre? Langt verre om denne strømmen fortsetter. Jeg må visst gjenta meg ettersom du ikke klarer å svare: "forklar hvorfor"? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Norgespatriotene får likevel stille til debatt Tidligere i sommer gikk elevrådet ved skolen ut i Tønsbergs Blad med at de ikke ville ønske partiet velkommen i høstens skoledebatt. Men rektoren har en annen oppfatning av ytringsfriheten. Etter avvisningen fra elevrådet, klaget Norgespatriotene og leder Øyvind Heian til Kommunal- og regionaldepartementet, fordi de mener de har rett til å delta. Klagen ble sendt videre til Kunnskapsdepartementet, men i følge Heian har de ikke fått noe svar derfra. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Foto: Kyrre Lien / SCANPIX Det er jo veldig positivt. Flere av elevene på skolen kan være potensielle stemmer for oss under valget, og det er uansett viktig at den oppvoksende generasjonen får en innføring i hva de politiske partiene står for. Som de andre partiene, ønsker også vi å profilere oss i områder der det er naturlig. Og skoledebatten er en viktig arena for alle politiske partier. Vi syns det er helt hårreisende at elevrådet ville utestenge oss fra debatten. Det er jo stikk i strid med det som kjennetegner demokratiske samfunn. Bra! Det skulle bare mangle at de også skal få delta på lik linje som andre politiske partier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ja... få med ungdommen.. Eneste måten å kunne vinne for de. Mange unge er rebelske og det vet NP. Tragisk! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Rebelske, eller bare lite reflekterte? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Tragisk! Er det tragisk at demokratiet fungerer? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Akkurat, det er således kloke ord. Jeg synes det virkelige tragiske i denne sammenheng er de som for enhver pris forsøker å kneble demokratiet og som skal sette seg selv som overdommer for hvile ytringer som skal tillates eller ikke. Slike tilstander kan vi ikke innfinne oss i Norge. Det er de virkelige tragiske. Kudos til rektoren i denne sammenheng. Hvilke skade kan dette ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå