Hrodebert Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Vel, representativ eller ei. Vi vet at barn med ikke-vestlig mor har seks ganger større risiko for å bli slått, enn barn med etnisk norsk mor. Når regjeringen justerte lovverket og gjorde all klapsing av barn forbudt. Ble dette problematisk for flere innvandrergrupper. Anniken Huitfeldt gikk hardt ut mot bruk av vold mot barn i innvandrerfamilier. Dette med bakgrunn i tall som viser at barn av innvandrerforeldre blir hyppigere utsatt for vold i hjemmet. Hun oppfordrer representanter fra minoritetsmiljøer til å ta avstand fra voldsbruken. En fersk undersøkelse viser at innvandrerbarn blir slått dobbelt så ofte som barn av norske foreldre. Så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hva har det med det faktum at norgespatriotene (og du?) ønsker et etniskt homogent norge? Jeg hører ikke noe kritikk av de katolske fra deg: http://www.vl.no/verden/article4346170.ece Endret 9. juni 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Personlig har jeg kun ytret et ønske om full innvandrings stopp fra ikke vestlige land, til vi har ryddet opp i de nåværende problem. Norgespatriotene er det eneste partiet som har baller til å kunne gjennomføre dette. FrP har også ytret ønske om dette, men problemet der er de andre parti sin missvilje til å gjennomføre dette. Da må FrP i regjering alene. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Personlig har jeg kun ytret et ønske om full innvandrings stopp fra ikke vestlige land, til vi har ryddet opp i de nåværende problem. Norgespatriotene er det eneste partiet som har baller til å kunne gjennomføre dette. FrP har også ytret ønske om dette, men problemet der er de andre parti sin missvilje til å gjennomføre dette. Da må FrP i regjering alene. men er du for eller mot etnisk rensing av Norge? Lenke til kommentar
enken Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Så dere vil "rydde opp i problemene", men hvordan? "Ikkevestlig", det vil da si alt som er øst for europa? For du tenker ikke bare på de som er mørke i huden sant? Jaja, så lenge NP er her for å rydde opp i problemene våre. I stedet for å generelt motvirke vold i hjemmet vil de sette i gang tiltak for å motvirke vold i hjemmet for "ikkevestlige" mennesker. Jaja, så lenge svarte og hvite barn blir slått akkurat like mye er det vel ikke noe problem Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 To litt useriøse innlegg slettet. La oss holde oss på sporet, folkens. Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Dette «intervjuet» med Heian bør nytes med et glass vin og varme chilinøtter. Ser frem til å få se ham på Stortinget Se filmen hos Youtube Endret 10. juni 2009 av simenss Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg liker også intervjuet til Asbjørn. "Vi etnisk hvite nordmenn må da kunne stille spørsmål" "Samholdet er fantastisk" Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Krever ikke et intervju at noen stiller spørsmål? Dette er jo en monolog. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skal man bare bry seg om hva NP sier "offentlig" eller skal man også ta med i beregningen hva de velger å ikke si, men som kommer til utrykk via diverse internt grums og tvilsomme suggestive hint? Selv mener jeg at det er naivt å gi dette partiet "the benefit of the doubt". Grumset ligger så nær overflaten, og motviljen deres til å svare på det som for dem må oppfattes som ubehagelige spørsmål vitner om en tvilsom moral og lav evne til å operere demokratisk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Norgespatriotene-leder angrepet i Oslo sentrum Det ble bråk på Egertorget i Oslo sentrum i forbindelse med demonstrasjonen. Politiet ryddet raskt opp. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Foto: Espen Hovde Stopp Islamiseringen AV Norge (SIAN) skulle i dag holde en markering mot islam på Egertorget i Oslo. Den ble rakst avbrutt etter et sammenstøt mellom demonstrantene og antirasister. Øyvind Heian, lederen av Norgespatriotene, ble angrepet. Det var et titalls personer fra hver fraksjon som slåss litt, det vil si den ene siden var passive. En mann fikk noe småskader, men han hadde ikke behov for medisinsk assistanse. Tydeligvis så var det mennesker som var dypt uenige i dette budskapet. Men så velutviklet som ytringsfriheten er i Norge så burde de som har et budskap få lov til å framføre det. Man får svare med ytringer i stedet for å ty til vold,. Politiet mener det var aktivistene på venstresiden som var den aktive part. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Politiet mener det var aktivistene på venstresiden som var den aktive part. Selvsagt var det det. Gjør det imidlertid Norgespatriotenes politikk noe bedre? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Politiet mener det var aktivistene på venstresiden som var den aktive part. Selvsagt var det det. Gjør det imidlertid Norgespatriotenes politikk noe bedre? Selvsagt ikke. Galt pluss galt blir ikke rett. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Synes det er langt verre å oppfordre til å skyte innvandrere enn å ta (litt vel kraftig) til motmæle mot den slags rasistiske og menneskefiendtlige holdninger. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Synes det er langt verre å oppfordre til å skyte innvandrere enn å ta (litt vel kraftig) til motmæle mot den slags rasistiske og menneskefiendtlige holdninger. Det er snakk om ytringer på den ene siden kontra vold på den andre siden. Jeg synes selvfølgelig volden er verre, selv om jeg ikke er enige i ytringene. Det samme gjør loven. Så jeg vinner. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Hvor oppfordres dette? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Dette har jeg da allerede kopiert inn i tråden her, det oppfordres til å ta i bruk slagvåpen, stikkvåpen og skytevåpen for å "forsvare" seg mot innvandrerne. Endret 14. juni 2009 av Rampage Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er rimelig åpenbart at NP oppfordrer til drap, under unnskyldning av "selvforsvar". Det er også tydelig at NP med sin bruk av utrykket "innvadører" anser seg selv som i en de facto krigssituasjon. Det er også åpenbart, at når NP går til skrittet å kommunisere såpass grov voldshissing offentlig, så er det allikevel bare toppen av isfjellet i forhold til hva som skjer internt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Håper de stiller liste i hele landet snart. Vil bli en god motvekt til andre partiers "Dhimmi-tude". Lenke til kommentar
enken Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hvor oppfordres dette? På hjemmesiden til NorgesPatriotene, som jeg allerede har nevnt og henvist til i en annen tråd hvor du stilte akkurat samme spørsmål. La invadørene få seg en lekse de sent vil glemme. Du bør benytte deg av alle mulige våpentyper http://www.norgespatriotene.org/rasekonflikter.htm I samme artikkel nevner de "rasisten" nelson mandela. De folka her lider av delusjoner spør du meg. Endret 15. juni 2009 av sileps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå