Ronny#1 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nå har jeg en test på "Elisa MediaCenter" og det må jeg bare si....Jeg er IMPONERT Jeg klarer ikke finne noen åpenbare feil, utenom at jeg bare får hakkete bilde ved avspilling av IMAX BluRay filmer... Elisa MC er vell det jeg hadde håpet MediaPortal skulle være mtp utseende og enkelhet. Bare å bestemme hvilke mapper som skal scannes for media og vips....PLAY. Hvis du vil teste Elisa MC, så husk å takk ja, til å installere plug-ins under installasjonen. Kommentarer? Lenke til kommentar
gelerium Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Fantastisk var virkelig imponerende! Nettop fått opp min HTPC var dette jeg trengte! Takk! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Prøvde det for en stund siden, men var ikke imponert da. (Med untak av at GUI var pent). Får se om jeg prøver igjen. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 For min del syntes jeg det hadde et pent, men elendig og kronglete GUI. God tanke - dårlig gjennomføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå