TobiasG Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hei, Hvordan kan jeg ta ut form fra en annen kilde? Altså, jeg har en mail server hvor du logger på; brukernavn, passord. <td>Email</td> <td><input name="user" autocomplete="off" size="16" type="text"></td> </tr> <tr class="row2"> <td>Password</td> <td><input name="pass" size="16" type="password"></td> Det er deler av login biten; jeg vil ha disse formene inn på index siden how Endret 27. februar 2009 av TobiasG Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan du forklare litt bedre? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Inni <form>-taggen må du ha en action-attribut. Denne må inneholde adressen til mail-loginen. Eks: <form action="/mail/login.php">(form kommer her)</form> Hvis du går i kildekoden på den egentlige login-siden vil du antageligvis finne action-attributen. Hvis ikke, bruk den egentlige loginsiden i "action". I tillegg til dette må "name"-attributene i de forskjellige inputtene være samme i din form på hovedsiden som den egentlige mail-loginen. Håper du får det til. Lenke til kommentar
TobiasG Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Skal prøve det, tror dette vil funke, tenkte på det siste der =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå