huf Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har sett en del skjermbilder og lest omtalen i pcgw, og det ser særdeles bra ut! Jeg vet at det var sluppet for kort tid siden, noen som har fått kloa i et eksemplar? Vil gjerne høre litt erfaringer... P.s. En omtale på gamer.no hadde heller ikke skadet! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 det var sluppet for kort tid siden Hvilket land tenker du på da? Det har vært ute lenge i Tyskland men har forsatt ikke kommet ut i andre land så vit jeg vet. Sjekka også den offisielle siden å der sa det ingenting om en release. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 En omtale på Gamer ville slettes ikke skade nei, men etter som spillet ikke er lansert i vår del av verden enda, er det umulig. Ja, det er lansert i Tyskland, men i et rollespill hvor dialog er sentralt, burde det være greit å kunne forstå det som sies. Tysk-kunnskapene er vel heller ikke særlig fremtredende blant våre skribenter :wink: Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Send spillet til en tysker da.... å fanker han kan kanskje ikke norsk.... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 http://www.tothegame.com/article.asp?id=224 Da ser det ut til at ballen har begynt å rulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå