Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg og Bruno på forumet skal starte en hamachigame på FM. Funker som heia, har spilt noen runder nå. Land, liga og lag tar vi senere. Noen som er interesserte? Dere må holde et visst nivå i FM, og ha rimelig god tid. Vi begynner kl 11 i morra. Bare å si ifra om du er interessert, men vi kan ikke være mer enn 4-5 stykker EDIT: Gamet er foreløpig fullt. Men om dere vil starte, kan jeg fortelle dere hvordan. Endret 28. februar 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi skal ikke starte en full PL-liga? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vi skal ikke starte en full PL-liga? Tror ikke det er noen gidder å være WBA. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I det minste et par lag da. 4 City Everton Aston Villa Tottenham Blackburn Fulham Da blir det mange prestisje-oppgjør. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Og vi må vente en evighet, først fordi ingen kan samtidig (vanskelig nok med tre!) og deretter fordi alle skal lage taktikker, endre på lag, kjøpe spillere/trenere etc. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Og vi må vente en evighet, først fordi ingen kan samtidig (vanskelig nok med tre!) og deretter fordi alle skal lage taktikker, endre på lag, kjøpe spillere/trenere etc. Konklusjon: Er ikke verdt å spille multiplayer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Og vi må vente en evighet, først fordi ingen kan samtidig (vanskelig nok med tre!) og deretter fordi alle skal lage taktikker, endre på lag, kjøpe spillere/trenere etc. Konklusjon: Er ikke verdt å spille multiplayer. Med to-tre jo. Men ikke flere. I alle fall med DJ, som griner hvert minutt jeg eller neger ikke kan Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som vil være med? Fortsetter i morra elns. Kan ta over United, vi er midt i sesongen. DJ slutter sannsynligvis, men har et ok lag som noen kan ta over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg kan sikkert det, om jeg gidder innstallere FM i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå