riroil Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har en sønn som maser på å få lov til å bruke habbo. Etter hva jeg skjønner er en del i klassen hans der inne. Mener å lest mye rart om dette nettstedet. Er det trygt for barn? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er svært utrygt for mobilregningen om han skulle kjøpe masse virtuelle møbler. Ellers er det vel ikke så farlig. Jeg ville uansett ikke latt min virtuelle sønn bruke habbo. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Så lenge du stenger av telefonen hans for mobiltjenester som koster penger så bør det gå bra. edit: Bare til pass så har 4chan hatt noen aksjoner der. Endret 27. februar 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Habbo er helt trygt. Men "penger" i spillet koster flesk, så hvis du snakker med ham og ber ham å ikke kjøpe noe i spillet, så er det ingen problemer med habbo. Broren min spilte det i en periode også. Endret 27. februar 2009 av pululf Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eneste du trenger å tenke på er å gjøre det klart at det er helt uaktuelt å kjøpe noe som helst, hvis du da ikke vil unne han det. Skulle du først la han kjøpe noe så er jo masinga i gang, så jeg ville sagt konsekvent nei til alt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har selv et par lillebrødre som driver med det spillet, og det er mange på den alderen (10-14 år) som spiller det spillet. Utrolig nok har de aldri mast om penger til spillet, de tigger som regel til seg virtuelle møbler og slikt Men som nevnt over, er helt greit at ungen spiller det, bare man snakker med han om at han ikke skal bruke penger på det. Evt. om han maser så fryktelig mye, så si at han da kan få litt penger på spillet, mot at f.eks 'lørdagsgodtet' forsvinner for den uken Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Takker for svar. Han får få en sjangs, men uten penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå