Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i armen/håndlettet, nov/des-nå

Tomprofil

Anbefalte innlegg

Jeg har en tid hatt vondt i armen, helt nede ved håndleddet. (Der håndleddet starter, på siden, så kan du kjenne inn mellom beinet under tommelen, og "enden" på armen)

Jeg vet ikke hva det kommer av, og har hatt det slik noen mnd (tror det startet i november/desmber). Det er stort sett ikke noen store plager, bortsett fra noen timer nå og da(veldig sjeldent nå), ellers merkes det vel ellers godt når jeg bøyer håndleddet utover/innover, "strekker" området, klemmer litt hard, eller drar beinet under tommelen fort oppover (jeg må sjekke om det er vekk til tider:p).

Er det noen som vet hva det kan være. Det er ikke så vondt at det gir meg noen hindringer i det jeg holder på med, og har vel håpet på at det skal gå vekk av seg selv, da jeg først trodde at jeg hadde slått armen i søvne eller noe lignende. Det føles vel ut som et litt ømt blåmerke som man presser på, muligens litt vondere til tider.

Skjønner at det kan være vanskelig for dere å vurdere dette bare ved å høre om det over nettet, men kanskje noen har opplevd noe lignende, eller har en liten anelse om hva det kan være.

Er dette noe som bør bli tatt alvorlig, og bør sjekkes av lege, selv med så lite smerte, eller kan jeg trygt vente litt lenger for å se om det vil forsvinne med tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat samme problem, i håndleddet, langfingeren og en ankelskade som aldri vil gro? Snuser du forresten?

Ja, jeg snuser, men skulle det ha noe å si?

Jeg snuser også, og ja, har lest litt rundt dette. Sår/skader gror tregere når man snuser, dessuten svekkes skjelletet hvis man trener og snuser. :dontgetit:

Vet ikke hvorfor, men vet at sånn er det. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...