abbyjr Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei jeg driver å skal søke meg inn på skole via vigo men når jeg søker på et eller annet grunnkurs f.eks gk salg & service så får jeg års2 valg etter at jeg har trykka meg inn på års 1 gk salg å service, hvis noen forstod hva jeg mente der. men jeg vil ikke velge noe års 2 greier siden jeg skal ta gk års1 men uansett hva slags gk fag jeg velger så må jeg velge noe års 2 greier :/ så hva skal jeg gjøre? Jeg har gått grunkurs elektro men fullførte aldrig men det står ivertfall opplista som skolebakgrunn årstrinn 1 kan det ha noe med at jeg ikke får valgt andre gk fag? Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ingen som vet? kan prøve å forklare litt bedre fristen går ut i dag så det haster litt. Når jeg søker vgs på vigo.no så for jeg opp en liste med valg av linjene jeg vil gå jeg velger f.eks Salg&Service, når jeg da har valg det så kommer det opp flere valg f.eks års2 Reiseliv å et par andre å jeg må velge en av dem jeg får ikke lov å bare velge Medier å kommunikasjon grunnkurs men åssen kan jeg velge det når jeg ikke har fullført grunnkurset jeg gikk på for 2 år siden som var elektro? å hvorfor kan jeg ikke bare søke grunnkurs uten at jeg blir tvunget til å velge trinn 2 valg? setter veldig pris hvis noen har noen råd å komme med cuz if not im screwed for this year. Endret 28. februar 2009 av abbyjr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå