AMD xp Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Kan noen fortelle meg hvor jeg kan finne de BESTE driverne til mitt GeForce2 gts 64m ddr ram?? gjerne en eksakt link..! Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 er det ingen som kan svare?? unnskyld ble en feil i siste post,det er et ASUS v7700 gforce2 pro 64mb ddr ram (langt navn) Hvor kan jeg finne de beste driverne? Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 på nVidia sine hjemmesider http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers alle Geforce brikker er laget av Nvidia og det er de som lager orignal drivere til de. Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Takk for tipset!!! Fikk 7927 poeng i 3dmark2000,dett er en økning på 2261poeng (bare ved å oppdatere drivere t gf2) tror jeg skal klokke opp cpu igjen,men da må jeg planslipe kjøleribba,noen der ute som har tips til hvordan gjøre dette på best mulig måte? ps! erThermaltake chipsetkjøler, "Orange Orb" noe for grafikk kortet mitt? har tenkt å klokke den litt opp. mvh John - AMD xp1466@1529 asus a7m266 ddr 256mb ddr asus gf2 pro 64m ddr Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg har dårlige erfaringer med cpu orbene ,men oorben skal være grei. Men du burde heller gå for en Gorb (70kr 3dfxcool) og modde den lit. Jeg kan låve at det gir mye bedre temp. (har nemelig prøvd det samme selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå