Gå til innhold

Skal kjøpe ny pc, har funnet 2, men usiker

yess

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe en ny pc over nett og har funnet 2 forskjellige:

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...552325%3bfl%3a0

Og en Dell Studio XPS 16.

http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...X1601&s=dhs

Pris forskjellen er bare på ca 500kr, men vil ha en av disse som runer WoW, CS og BF2.

Inkludert at jeg kan se på film med god lyd og drive med skole-stuff. På min forgje pc var

vifta noe som plagde meg mye siden den var under pcen og lagde masse bråk. Dersom noen av disse har en vifte som er bedre plassert si ifra:P

MVH Karl Oskar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
begge drar wow og detta andre du ramser fint.. har geforce 9600m GT grafikk selv på min laptop og den drar wow, fallout3, crysis, cs +++ men multicom maskinene er gode... men vil anbefale å ha høyere oppløsning en 1280x800

skjønner ikke hvordan laptops drar crysis fint, jeg sitter med 30 fps med ett 260gtx kort :\

Lenke til kommentar
har 2GHz dual core, 3GB ram og 9600m GT på en 5400rpm disk pg har alt på high foruten om shaders som er på low med 1280x800 oppløsning og drar crysis fint på 50fps

ok, jeg sitter med 260 gtx , e8400 og 1.1gz mem (4gb) med vista x64 og drar crysis med nesten 1/2 av din fps.

skjønner ikke det :(

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
har 2GHz dual core, 3GB ram og 9600m GT på en 5400rpm disk pg har alt på high foruten om shaders som er på low med 1280x800 oppløsning og drar crysis fint på 50fps

Jeg fant ut at jeg kunne få pcen fra Multicom med 1680x1050 blank skjerm (glare). Er det en forskjell på 1200x800 og 1680x1050 som man merker godt når man spiller spill?

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at jeg kunne få pcen fra Multicom med 1680x1050 blank skjerm (glare). Er det en forskjell på 1200x800 og 1680x1050 som man merker godt når man spiller spill?

med 9600m GT blir allt over 1280x800 litt tungt.. men om du skal jobbe med flere ting samtidig vil du få mere plass på skrivebordet... som feks 2 office ark ved siden av hverandre, bedre og mer oversikt under redigering i photoshop og slikt...

Lenke til kommentar

Du får da utrolig lite for pengene i begge tilfeller. Jeg ga følgende 8000, for min og fikk d core 2ghz, 9600m GT, 500gb hardisk(5400rpm), 17" 1440x900 oppløsning, 4gig ram 800mhz, og Vista 64 bits. Dette var foresten HP pavillion pc jeg kjøpte til jul.

Anbefaler emne starter og se etter alternative ferdigbygde pcer. Vil antaklig ende opp med mye mer for pengene ;D

Lenke til kommentar
Du får da utrolig lite for pengene i begge tilfeller. Jeg ga følgende 8000, for min og fikk d core 2ghz, 9600m GT, 500gb hardisk(5400rpm), 17" 1440x900 oppløsning, 4gig ram 800mhz, og Vista 64 bits. Dette var foresten HP pavillion pc jeg kjøpte til jul.

Anbefaler emne starter og se etter alternative ferdigbygde pcer. Vil antaklig ende opp med mye mer for pengene ;D

men du nevner ikke hva slags core duo... eller at det er en HP maskin som alle med litt data erfaring veit har elendige vifter og bråker som f

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...