Gå til innhold

Mediaportal installasjon feiler

Anbefalte innlegg

Jeg har en nybygd HTPC. Har installert Win xp pro sp2. Har installert alle drivere til lyd, tvkort osv. Bruker et ATI 4350 skjermkort (512 Ram). Pc-en fungerer tilsynelatende helt til jeg er halv-veis i installasjonen av Mediaportal 1.0. Ved halv-veis installasjon restarter pc-en, og det forsetter den med. Har startet den i Safemode og avinstallert Mediaportal. Starter den i vanlig modus igjen, den bare restartet hele tiden selv om programmet er avinstallert. Kommer ikke lenger enn til å trykke for å logge inn bruker. Har noen vært bort i noe lignende? Det er mitt første møte med Mediaportal.

Bamse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg har en nybygd HTPC. Har installert Win xp pro sp2. Har installert alle drivere til lyd, tvkort osv. Bruker et ATI 4350 skjermkort (512 Ram). Pc-en fungerer tilsynelatende helt til jeg er halv-veis i installasjonen av Mediaportal 1.0. Ved halv-veis installasjon restarter pc-en, og det forsetter den med. Har startet den i Safemode og avinstallert Mediaportal. Starter den i vanlig modus igjen, den bare restartet hele tiden selv om programmet er avinstallert. Kommer ikke lenger enn til å trykke for å logge inn bruker. Har noen vært bort i noe lignende? Det er mitt første møte med Mediaportal.

Bamse

Prøv XBMC til Windows isteden. Det er etter min mening best. Jeg har testet både WVMC, XPMC, MP og noen andre applikasjoner, men XBMC stakk av med seieren til slutt.

Lenke til kommentar

Bamse

har du lasta ned siste verson av .net ? og alt det du trenger ? har aldrig møtt på¨deg problemet du nevner, instalert det på over 10 pcer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

MI83: Så når noen spør "Hjelp XP karæsjer", så vil du svare "Bruk Linux - kræsjer ikke her :roll:

Spragleknas: I dårlig humør eller? Blir vel heller som "Winzip funker ikke" og man da svarer "Prøv WinRAR for det gjør det samme bare bedre". Å anbefale et annet produkt eller applikasjon med lik eller bedre funksjonalitet og/eller design er helt naturlig. Skjønner ikke at du gidder å henge deg opp i sånt en gang. Fritidsproblemer?

Lenke til kommentar

Humøret er på tiopp. Har heller ikke fritidsproblemer.

Du må vel innrømme at å bytte ut WinZip med WinRar ol er en mindre endring enn å bytte mediesenter?

Men for all del, å anbefale et program er "fullt lovlig", og kan hende innlegget ditt kan forsvares... men det er absolutt ikke svar på spørsmålet, slik jeg ser det.

Fint det løste seg for trådstarter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...