bruker234 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hei, hva er det egentlig som er best for tiden? Nettop bynt med cs igjenn, siden WoW drepte meg langsomt.. Ser faktisk ut som de "proffe" kjører high sens, mens de fleste sier low eier. Selvfølgelig kan man ikke si "jeg har X sens i console", da det varierer hvor mye DPI du har på musa osv.. Personlig mener jeg high er bedre for å snu seg fort, men blir en god del vanskeligere å treffe HS med highsens.. Wut ist best meinar døkkar? Endret 27. februar 2009 av blaxtro Lenke til kommentar
nets Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) High sense egner seg mest for situasjoner som skjer naerme og som krever utrolig raske skudd/reaksjoner. Men krever bedre motoriske evner ved lengre distanser. Low sense er motsatt. Jeg personelig kj0rer en mellomting for aa takle begge deler godt. Alt avhenger av musa di, musematta, spillestil. Saa pr0v deg fram og se hva som funker, ingenting er bedre enn noe anna objektivt sett Men om du er ute etter en subjektiv mening saa vil jeg si low/mid sense er morsomst og som gir mest morro vs antall spilltimer investert i spillet. Endret 27. februar 2009 av nts Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Kjører low sens jeg p.g.a. mongolid stor musematte + at du får mer presisjon Jeg lukter en liten smule telletråd her, noen andre som kjenner stanken? Endret 28. februar 2009 av Watchmen Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Kjører low sens jeg p.g.a. mongolid stor musematte + at du får mer presisjon Jeg lukter en liten smule telletråd her, noen andre som kjenner stanken? Nei jeg kjenner ikke stanken. Har ikke sagt noe alà "si din sens" enda vel? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvor ser du at proffe kjører high sens? Etter hva jeg har fått med meg fra det jeg har fulgt med av av cs de siste årene er at alle bruker lav sens og har gigantiske deilige musematter og übermus med glidz. Samme som meg med andre ord. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) High sense FTW Endret 1. mars 2009 av Kriss_1994 Lenke til kommentar
Shar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg bruker slik at jeg beveger musa ca 2-3 cm på musematta for å få musa over hele 19" skjermen. Men noe bra ville jo vært å ha en mus som du kan stille DPIen på musa ved hjelp av knapper på musa som jeg har så du stiller den inn på 2 instillinger. Når de er langt vekke trykker du slik at du får lav DPI og motsatt. Kom på deet nå har ikke prøvd det, men skal begynne å gjøre det Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ohei, 2-3 cm på musematta = over hele skjermen? Utnytt musmatta di mann Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er vel ingenting som er "best"? Spill med hva du liker best, synes nå jeg! Selv har jeg 2.2 i sens, bruker ikke musematte. Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 aa ikke bruke musematte er som aa kj0re uten gummi paa bildekka, helt forjaevelig. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Spørs vel på underlaget. Mtp det finnes bord som er like gode som noen av de harde steelseries mattene. Liker ikke dem jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg bruker MX518 med high sens, på denne musa å kan man også stille på sensen. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det viktigste er hvertfall å ikke ha akselerasjon aktivert. Tar vel litt tid å venne seg til det, men verdt det, blir utrolig mer presis. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Det viktigste er hvertfall å ikke ha akselerasjon aktivert. Tar vel litt tid å venne seg til det, men verdt det, blir utrolig mer presis. Hva mener du? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 mouse acceleration. Drar du musa, la oss si.. 2 cm, men veldig tregt. også tar du musa like langt bortover, men mye kjappere. Så ser du hvor stor forskjell det er på hvor langt den går Med mouse acceleration på går musa kjappere jo kjappere du drar den. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 mouse acceleration.Drar du musa, la oss si.. 2 cm, men veldig tregt. også tar du musa like langt bortover, men mye kjappere. Så ser du hvor stor forskjell det er på hvor langt den går Med mouse acceleration på går musa kjappere jo kjappere du drar den. Og hvor finner man instillinger for dette? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har du egen programvare for musa di fins det vel der, i windows vet jeg ikke helt. men for å kun ta det av i CS (da det er kjekt ellers), åpner du my games på steam, høyreklikker cs, properties, så set launch options, så limer du inn følgende; -noforcemspd -noforcemaccel -noforcemparms Med -'ene. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Du er rå! Men merket ikke noe forskjell.. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du merker det vel ikke umiddelbart. Men om du tenker over hva du gjør når du spiller og hvordan du beveger musen med acceleration på, merker du det. Når du må snu deg kjapt pga et ambush for eksempel. da må du dra musa rimelig kjapt rundt. Jeg merker stor forskjell, spesielt på AWP skudd og headshot på lang range, samt closecombat, da jeg må snu meg kjapt. Ehm, som betyr at jeg nesten merker det hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå