Gå til innhold

Velkommen til Spillverket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke navnet. Det er meget lite originalt sett i sammenheng med at man allerede har en musikk- og filmkjede med navn musikkverket.

Men, for all del, det betyr jo lite om innholdet blir like bra som det var tidligere, og det blir det sikkert. Gamer tok kanskje med seg noen gode og dedikerte artikkelforfattere, men nå er det slik at det er tek.no-nettverket som sitter på pengesekken her, så jeg levner ikke Gamer det store håpet i konkurranse med spillverket.

Lenke til kommentar

Awhatever navnene suger jo hardt og brutalt... Det er jo nesten værre enn konkurrentens brukt1.no, linux1.no, mac1.no osv...

Den trenden med "buhu navnet mitt er opptatt, istedet for å være original så tar jeg bare å slenger på en A foran.. eller 1 bak" har jeg ikke noe til overs for.

Spillverket er helt ok, selv om jeg personlig likte spillbar bedre. Men forgudsskyld... Ikke aspill...

-C-

Lenke til kommentar
Så enig så enig, kom tilfeldigvis over denne tråden - ble såpass provosert at jeg følte jeg måtte lage meg en bruker her. Helt utrolig hvor mange som utelukkende er her for å skape kvalm og uroe, akkurat som om det bidrar til noe. Hvilket formål tjener det å hakke på den nye siden? Skal det liksom hjelpe Gamer.no? Om noe tror jeg det gjør det motsatte, jeg kan garantere at Gamer.no ikke vil ha - hjelp - fra sutrepaver som kommer her og lager kvalm. Innlegget ovenfor er jo bare fantastisk ...

Da kan de heler hute seg tilbake til der de kom fra, så kan heller vi som er såpass voksne få verdsette at vi nå får tilgang til to norske spillsider som begge garantert vil levere tonnevis med kvalitetsstoff.

Begrav stridsøksa!

Fin post!

Ser frem til mange gode artikler!

Lenke til kommentar
Endelig er vår nye spillside klar med nytt navn.

Les mer

Herlig. Synes dette var det av de bedre forslagene. Ja, såklart ligner navnet på NRKs "lydverket", det er jo det som er meningen! Navnet klinger bra, personlig assosierer jeg navnet rett og slett med kvalitet, kanskje fordi lydverket faktisk er så bra som det er.

Vil faktisk si dette var det beste forslaget på topp 20-lista, og jeg er glad dere i hvertfall valgte en på lista selv om dere ikke tok det som fikk mest stemmer.

Litt bakvendt hvis fyren som faktisk ga dere forslaget dere bruker får en veldig tam premie i forhold til PC-en, men at han blir premiert er i hvertfall bra.

Lenke til kommentar
Spillverket høres mer ut som et sted hvor spill lages, enn diskuteres og anmeldes.

Akkurat det jeg henger meg opp i også. Jeg ser at mange er fonøyde med at de gikk for et norsk navn, og akkurat det er jeg forsåvidt enig i, men jeg synes det er rart at ikke flere reagerer på hva navnet faktisk betyr. Det er jo totalt misvisende og ikke på noen måte en god beskrivelse av innholdet på siden.

"Spillverket" hadde vært et bra navn på en spillutvikler. Et bedre navn for denne siden ville vært "spillnyhetsplasssamtforum" for eksempel.

(Eventuelt spillbar.no :p)

Lenke til kommentar
ka faen det var da Spillbar som vant navn konkuransen desuten er Spillbar et mye finere navn.

jævla tek.no forædere.

Personlig synes jeg det var mange bedre alternativ enn spillbar. Men spillbar vant og da burde det bli navnet. 

Spillverket høres ikke bra ut. Rett og slett

Lenke til kommentar

Vel personelig synes jeg navn med "*verket" er blitt like mye klisjé som "x of x" guildnavn i World of warcraft er blitt. Det vitner om snarveier og ikke et snever av kreativitet. Spillbar var heller ikke noe særlig "kreativt" ei heller et navn jeg likte.

I mine øyne skal et domene være en kort beskrivelse av hva man forventer å finne på siden. Kulturo i sin tid var et navn man trakk rask frem mot kulturelle begivenheter, som film og musikk, noe de og gjorde. Amobil er vel slik sett ganske selvforklarende selv om det er et stereotypisk navn som og er på randen til klisjé. Hardware.no, og ganske forklarende hva man venter å finne der.

Men spillverket, vet ikke hva jeg forventer å finne der, artikler, forum, forklaringer for hvordan lage spill, hva er det som befinner seg her? Det gir meg heller ikke noe lyst å klikke meg inn på det heller om jeg googler det.

Alt i alt må jeg dessverre si at dette domenet var et dårlig valg, my opinion.

Lenke til kommentar

Spillverket? Haha... Dette lukter av plagiat. Mine tanker gikk straks hen til programmet "Lydverket". Nevnte programs navn spiller jo på likheten til navnet "Lysverket" som jo er et tilårskomment begrep for institusjoner som forsyner gud og hvermannsen med strøm.

Vi har jo hatt mange "verk" i Norge i årenes løp. Rikstrygdeverket, televerket, et cetera. Spillverket blir iallefall ikke noe verk undertegnede blir å forholde seg til.

Werner

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...