Bruktbilen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillbar var opptatt, så det eneste reelle alternativet slik jeg ser det, måtte vært Aspill, men det er litt A4.. SpillJournalen > Alle andre forslag, selv mine egne. Og ja, du fremstår som en jævla... selv om det sikkert ikke var meningen. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja... Som sagt er det min personlige mening. Den har jeg stått for i flere uker. Spilljournalen synes jeg også er greit. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Synes navnet var en av de edre forslagene . Men kommer nok ikke til å følge med, blir vel heller Gamer.no. Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kunne vi ikke ha en ny konkurranse der vi skal velge en ny logo for denne siden Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det Spillverket.no som ender opp med arkivet til gamle Gamer.no? Tilfaller det Tek.no-nettverket og ikke Gamer? Spør du meg burde det bli med Gamer ut, men det er nå min mening. Fin side ellers though. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det tilfaller dem begge. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket høres mer ut som et sted hvor spill lages, enn diskuteres og anmeldes. De burde ha valgt spilljornalen elns. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 JAAAAAA!! Spillverket var bare det beste navnet! :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket høres mer ut som et sted hvor spill lages, enn diskuteres og anmeldes. De burde ha valgt spilljornalen elns. Got a point there. Men vil bare gratulere med nytt navn og håper det ikke går helt adundas og at siden faktisk forblir i nettverket en stund.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Litt redd for det jeg også. At de fleste spillinteresserte forsvant med gamer. Men får satse på spillverket klarer å holde samme gode standardene som gamer gjorde/gjør, med gode nyheter, demoer og videoer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Skuffet :\ Musikkverket ripoff..For det første er det nok "Lydverket" du tenker på, greit å ha det rett når du først skal kaste skitt. Ellers, spilljournalen var bra synes jeg også men havnet det blant de 20? Endret 28. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ti ganger bedre enn Aspill Greit med Amobil og Akam. Men Aspill høres rett og slett uprofft og rart ut. Godt valg! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Bruk kjøkkenmaskin. Ha først i egg og sukker. Piskes til eggedosis. Hell oppi margarin og melk + alt det andre og bland godt sammen.Fylles i papirformer ca halvfulle.Stek 10-15 minutter på nederste rille ved 200 grader.Ha på glasur når de er kjølnet ned. Endret 25. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er nok ikke en utro kar jeg;) Mao holder meg og til Gamer.no, Norges beste spillside<3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) merkelig hvor mange gamer.no forumdeltakere som hiver seg hit bare for å lage kvalm Det sier nå litt om brukerne der. Endret 28. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg likte ikke konkurransen deres, men ønsker dere lykketil! Spillverket er et godt navn! Lenke til kommentar
knegg Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jaudå, so vart det ditta namnet.. Personligt lika eg det ikkje. Men innholdet i sida skal ikkje ha noko å seie m domene namnet. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nrk sin spillside heter forøvrig http://spiller.no, for de som syns spillverket er nrk-ripoff. Ellers så har vi http://gamer.no og http://gamepad.no . Hvor mange trenger vi egentlig? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Spillverk, hm, er det en nær slektning av makkverk? Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 merkelig hvor mange gamer.no forumdeltakere som hiver seg hit bare for å lage kvalm Det sier nå litt om brukerne der. Så enig så enig, kom tilfeldigvis over denne tråden - ble såpass provosert at jeg følte jeg måtte lage meg en bruker her. Helt utrolig hvor mange som utelukkende er her for å skape kvalm og uroe, akkurat som om det bidrar til noe. Hvilket formål tjener det å hakke på den nye siden? Skal det liksom hjelpe Gamer.no? Om noe tror jeg det gjør det motsatte, jeg kan garantere at Gamer.no ikke vil ha - hjelp - fra sutrepaver som kommer her og lager kvalm. Innlegget ovenfor er jo bare fantastisk ... Da kan de heler hute seg tilbake til der de kom fra, så kan heller vi som er såpass voksne få verdsette at vi nå får tilgang til to norske spillsider som begge garantert vil levere tonnevis med kvalitetsstoff. Begrav stridsøksa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg