Gå til innhold

Velkommen til Spillverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det jeg kan se fikk Spillbar flere stemmer enn Spillverket i meningsmålingene. :hmm: Tenke seg til at administratoren i dette tilfellet har gjort et valg sett ut i fra eget velbehag, er kanskje litt drøyt. Greit nok at du liker det, men Spillbar er en mye mer spennende og tankevekkende tittel (noe som gjenspeilte seg i resultatene). Synes dere burde revurdere tittelen kraftig. Dersom dere reagerer kjapt, vil liten skade ha skjedd. Dersom dere lar det drifte videre, kommer det til å bli gradvis verre dag etter dag. Ta intiativ!

Lenke til kommentar
Er ihvertfall ikke noen andre sider som heter det. Bergens Avis? Eller BA som de kaller seg, har jo en spillside som heter spillBAr.no, bare med en litt annen domene. Like flaut å kopiere det?

Godt poeng. Det ville blitt for dumt, og ikke minst en rettssak.

 

Edit: Det hadde jo heller ikke skadet om tek begrunnet navnevalget litt.

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

jeg brukte ikke gamer da det var under tek og kommer ikke til å bruke det her, men med tanke på det jeg har sett av tek sin behandling av konkurrenter håper jeg siden går rett i dass og går med gedigent tap :thumbup:

Lenke til kommentar

SKUFFET over navnevalget altså :/

gamer.no var jo et enkelt navn med en enkel adresse.

 

selvsagt skjønner jeg at navnet ikke kunne beholdes, men spillverket.no er ikke et kort, enkelt eller kult navn, det er heller ikke en basic adresse, så den passer ikke inn med akam, hardware og amobil.

 

og som mange sier her spillverket har en slags "nrk" slang over seg.

 

jeg mener gamereactor og gamer har jo mye mere appelerende navn, og hadde jeg ikke vist om siden ville nok ikke "spillverket" vært en side jeg hadde plutkket ut fra google..

Lenke til kommentar

Jeg synes de gjorde et meget godt valg!

Fint at de valgte et skikkelig godt, norskt, navn. Det er for få norske navn der ute idag når det gjelder spill, teknologi, data osv.

Dessuten er spillverket seriøst, og presist. Spillbar var opptatt, så det eneste reelle alternativet slik jeg ser det, måtte vært Aspill, men det er litt A4..

Lenke til kommentar
Spillverket var det beste av de 20, ingen vits å diskutere noe mer rundt andre navn.

Jeg er enig med at det ikke er vits i å diskutere mer, nå som avgjørelsen er tatt. Men med et slik innlegg legger du opp til å få svar. Og jeg er uenig, likte spillbar best.

 

Madsc90: Siden du er mannen bak dette forslaget ville jeg vært stolt, men ikke så hovmodig som du er nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...