Beritaron Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hadde håpet på spillbar.no, var et veldig orginalt navn, lettere og kortere og skrive også. Jaja, ikke liv og død om å gjøre, og bedre enn tek.no/hvaskaljeghete. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Synes navnet var greit, jeg! Lykke til med videre utvikling. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Greit navn ja, får håpe alt går bra med dere i framtiden! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 dere må få utforma egen logo og greier, det duger ikke med den "powerknappen" som brukes på tek.no Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dere kan jo også se om spv.no er ledig for kortnavn som hw.no Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skjønner ikkje at folk kritiserer designet, er vel ganske tydelig at dette er bare eit midlertidig design i bruk... Ellers synes eg navnet ikkje var det verste, bedre enn spillbar. Stå på! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 OK navnevalg, men kunne vært bedre. Det som uansett er viktig er at dere satser på merkevarebygging, blant annet må en ordentlig logo designes. I tillegg bør dere legge en del arbeid i et nytt design av nettsiden som ser profesjonelt ut og som er ryddig. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ser flott ut. Lykke til med siden. Dere kan jo også se om spv.no er ledig for kortnavn som hw.no Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.spv.no/ Er opptatt ser det ut til.. Men fint at dere har www.tek.no/spill Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 spv.no er jo opptatt da dere. Det er sparebanken Vest som har spv.no Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket.. Nrk har jo lydverket.. flaut å ta navnet? ......... ser at det er nevnt før- så da er vi to.. Er ihvertfall ikke noen andre sider som heter det. Bergens Avis? Eller BA som de kaller seg, har jo en spillside som heter spillBAr.no, bare med en litt annen domene. Like flaut å kopiere det? Men jeg synes spillverket var et bra navn, og nå bør ikke alle henge seg opp i navnet. Dog hadde aspill og vært greit, siden vi allerede har akam og amobil. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Synes Spillverket var et flott navn! Et av de bedre Godt valg! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket? I lol'd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 I tillegg bør dere legge en del arbeid i et nytt design av nettsiden som ser profesjonelt ut og som er ryddig. Nytt design? Designet er jo herlig! Oversiktlig, godt organisert og enkelt. Ser heller ikke hvorfor Spillverket skal ha et design som skiller seg fra resten av Tek.no. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lykke til med siden! Satser nå på at den blir fylt til randen av gode artikkler og tester! Godt navnvalg, btw. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket er et godt, solid og tungt norsk navn. Er så lei av alle disse "gamer" ditt og "gamer" datt. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 dere må få utforma egen logo og greier, det duger ikke med den "powerknappen" som brukes på tek.no Stemmer for det jeg og, helst mist mulig assosiasjoner til tek.no. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.spv.no/ Er opptatt ser det ut til.. Men fint at dere har www.tek.no/spill Spillv.no er ledig da. Kan jo fungere? ;p Tek-designet synes jeg funker greit, men en egen logo behøves. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Slapp av. De har jo nettopp kungjort navnet, og fikk opp en kjapp logo får å få bort hvaskaljeghete. Logo og små endringer kommer nok uti neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg