Howard Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Endelig er vår nye spillside klar med nytt navn. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fonten på logoen må byttes ut, så altfor enkel og spinkel ut. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dårlig navnvalg. Aspill var det rette valget da vi har amobil og akam! likte ikke siden heller Lenke til kommentar
Howard Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Det er samme font som på HW.no f.eks. Men ja, logoen vil nok få seg en grundigere gjennomgang, selv om det uansett er innholdet siden klarer å skape som er det aller viktigste Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 hardware.no fonten er så liten at jeg knapt har lagt merke til den er logoen som står og skinner for seg selv. Men kanskje det er ett mer prangende spillverket logo dere trenger da? Forøvrig så syns jeg navnevalget ikke var den beste men skittau, lite å gjøre med det nå. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Mens spillbar er et originalt og oppfinnsomt navn som vekker interesse og går direkte på intensjonen bak innholdet på nettstedet, virker spillverket på meg som en noe dårlig kopi av varemerket lydverket uten noe videre mål og mening. Kanskje litt sent å si nå, men jeg er litt skuffet og det måtte ut Endret 27. februar 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) In before the QQ. (ENDRET: Var visst for treg) Bra dere endelig bestemte dere. Navnet er ikke det viktigste, men kvaliteten på det dere leverer. Og utifra artikkelen ser det bra ut. Endret 27. februar 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Spillverket.. Nrk har jo lydverket.. flaut å ta navnet? ......... ser at det er nevnt før- så da er vi to.. Endret 27. februar 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dårlig navnvalg. Aspill var det rette valget da vi har amobil og akam! Einig i den. Eg hadde no håpa på Aspel då, men var vel for mykje å håpe på. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket var i alle fall ikke det dårligste av forslagene. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Greit navn, men logoen er som sagt over her alt for spinkel og liten. Ser heller ikke så veldig kreativ ut. Fjern den stygge oransje "Tek logoen" ved siden av der der det står Spillverket, bruk en annen font som ser bedre ut og er tykkere og større, sleng gjerne også på et lite "motto" under slik det vi har på Amobil og hadde på Gamer. Hadde også vært flott med noen andre farger på siden, synes mørk oransje og svart ser litt trist ut. Amobil og HW ser hundre ganger bedre etter min mening. Andre mindre designendringer på siden hadde også vært stilig, slik at at den skiller seg litt ut fra de andre Tek sidene. Ellers synes jeg artikkelene har virket greie hittil. Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket var i alle fall ikke det dårligste av forslagene. Nei, Spillverket var ikke det verste navnet, men jeg mener fortsatt at siden burde ha hett spillbar.no. En rett og slett herlig dobbeltbetydning. Ellers synes jeg også at aspill.no sammen amobil.no og akam.no kom høyere på listen enn Spillverket. Men nå er jo beslutningen tatt, så da må vel vi bare leve med den. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) lite orginalt, men kunne vært værre. Endret 27. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spillverket, øreverket, tannverket .. :-) Lykke til ihvertfall. "Selvstendige" gamer.no er jo allerede godt i gang med gode artikler. Blir interessant å se hvordan spillverket klarer seg i forhold. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fint å se at dere har fått navnet på plass Håper på mange gode artikkler fremover! Lenke til kommentar
grusisalaten Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tror jeg holder meg til gamer.no Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lykke til med ny side, gleder meg til å se hvordan det går. ;-) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Glimrende! Gratulerer og lykke til Ser frem til mange flotte artikler, reportasjer og anmeldelser! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Liker spillverket betre enn spillbar. Lykke til med sida. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ser mange klager på navne valget, men er fornøyd jeg. Spillverket var det beste av de 20 utvalgte og derfor bra at det ble det gjeldende navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg