Gå til innhold

Velkommen til Spillverket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hardware.no fonten er så liten at jeg knapt har lagt merke til den er logoen som står og skinner for seg selv. Men kanskje det er ett mer prangende spillverket logo dere trenger da?

Forøvrig så syns jeg navnevalget ikke var den beste men skittau, lite å gjøre med det nå.

Lenke til kommentar

Mens spillbar er et originalt og oppfinnsomt navn som vekker interesse og går direkte på intensjonen bak innholdet på nettstedet, virker spillverket på meg som en noe dårlig kopi av varemerket lydverket uten noe videre mål og mening. Kanskje litt sent å si nå, men jeg er litt skuffet og det måtte ut :)

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar

Greit navn, men logoen er som sagt over her alt for spinkel og liten. Ser heller ikke så veldig kreativ ut. Fjern den stygge oransje "Tek logoen" ved siden av der der det står Spillverket, bruk en annen font som ser bedre ut og er tykkere og større, sleng gjerne også på et lite "motto" under slik det vi har på Amobil og hadde på Gamer. Hadde også vært flott med noen andre farger på siden, synes mørk oransje og svart ser litt trist ut. Amobil og HW ser hundre ganger bedre etter min mening. Andre mindre designendringer på siden hadde også vært stilig, slik at at den skiller seg litt ut fra de andre Tek sidene.

Ellers synes jeg artikkelene har virket greie hittil. Gleder meg til å følge med videre! :)

Lenke til kommentar
Spillverket var i alle fall ikke det dårligste av forslagene.

Nei, Spillverket var ikke det verste navnet, men jeg mener fortsatt at siden burde ha hett spillbar.no. En rett og slett herlig dobbeltbetydning. Ellers synes jeg også at aspill.no sammen amobil.no og akam.no kom høyere på listen enn Spillverket. Men nå er jo beslutningen tatt, så da må vel vi bare leve med den. :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...