RenateK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis jeg kjøper et slikt nettverkskort jeg kan putte i USBn, følger det med en cd man må kjøre for å få den til å virke? Jeg har nemlig pc UTEN cd-rom :/ Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du må gjerne ha en driver, ja. Men den kan du laste ned på en annen maskin og legge på en minnepinne. Du har vel USB på den eller? Lenke til kommentar
RenateK Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Du må gjerne ha en driver, ja. Men den kan du laste ned på en annen maskin og legge på en minnepinne. Du har vel USB på den eller? ja har usb. Kan man kanskje installere driveren på en annen maskin med hjelp av cdn og så ha den over på minnepinne? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du må gjerne ha en driver, ja. Men den kan du laste ned på en annen maskin og legge på en minnepinne. Du har vel USB på den eller? ja har usb. Kan man kanskje installere driveren på en annen maskin med hjelp av cdn og så ha den over på minnepinne? Nei, du insatallerer ikke driveren på den andre maskinen, du bare laster den før du legger over på en minnepinne slik at du kan installere på møkkamaskinen uten cdrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå