Xanman Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 En venn av meg tipset meg om et antivirusprogram på skolen i dag, men jeg har glemt hva det heter... Jeg husker hvertfall at det bestod av tre ord, og det siste var "Fix". Det første rimte på "Fix". Det var visstnok et veldig raskt program, som bare brukte et par minutter på å scanne pc'en. Er det noen som har en anelse? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det sier seg selv at du ikke er trygg med noe som bruker få sekunder på en komplett scan. free.avg.com er et greit alternativ. Eller: * avast! * Avira * BitDefender * BullGuard * CA Anti-Virus * Cisco Security Agent * DriveSentry (antivirus, antispyware and HIPS technologies) * eSafe * Fortinet FortiClient End Point Security * F-PROT * F-Secure * G DATA Software * Kaspersky Anti-Virus * LinuxShield * McAfee VirusScan * nProtect * NOD32 * Norman ASA * Norton AntiVirus/Norton 360 * Panda Security * PC Tools AntiVirus * Rising AntiVirus * Sophos Anti-Virus * Trend Micro Internet Security * Vba32 AntiVirus * Windows Live OneCare * ZoneAlarm Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Takk for svaret! Jeg har hørt mange som sier at det er et vidunderprogram. Han som anbefalte det hadde et virus som han hadde problemer med å fjerne, men dette programmet tok knekken på det på bare et par minutter. Edit: AVG har jeg prøvd, men etter jeg installerte det gikk pc'en min utrolig treigt, så jeg ble nødt til å slett det... Endret 27. februar 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Har ikke hørt om noe antivirusprogram som har ordet 'fix' i seg. Last ned Avira AntiVir, det er en av de beste antivirusprogrammene som finnes. Men husk: Den beste antivirusen er sunn fornuft. Og å ikke ukritisk trykke på alle linkene man får via MSN o.l Endret 27. februar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) fjern norman asa fra den lista... norman suger kaktus. Finner ikke seg selv engang (har slitt med norman siden begynnelsen på 90tallet både i privat og bedriftsammenheng). Kan det ha vært msnfix, combofix, sdfix eller lignende? Dette er i såfall ikke fullverdige antivirusprogrammer, men kjekke å ha hvis man skal rense en infisert pc for malware. Endret 27. februar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Etter en liten stund med intens googling fant jeg endelig ut av hva det var. "smitfraudfix" heter det. Det er nok et slik program som JKJK nevner, og ikke et fullverdig antivirusprogram. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Smitfraudfix er ikke noe antivirusprogram. 'This tool removes Desktop Hijack malware' http://siri.geekstogo.com/SmitfraudFix.php Endret: Husk du er ikke beskyttet mot å få malware/virus med dette programmet, det bare fjerner det hvis du først har fått det. Endret 27. februar 2009 av k-orm Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 smithandfraudfix var jo såklart det eneste jeg glemte å liste opp Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 fjern norman asa fra den lista... norman suger kaktus. Finner ikke seg selv engang (har slitt med norman siden begynnelsen på 90tallet både i privat og bedriftsammenheng). Vier i samme båt. Hater det intenst. Men de har solgt seg inn veldig bra, og alle som ikke har peiling vil ha det. Jeg prøver ukentlig å fortelle folk at det er en memory hog fra helvete, men de vil ikke høre. Da kan de ha det så godt. Jeg husker da jeg prøvde det selv, litt sånn for moro's skyld. Fikk daglige beskjeder om at det var angrep fra både herfra og derfra. Å utveksle pakker over nettet er intet angrep ffs! Norton, vanlig bumdle software, må brenne i hælvete. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 tom watt: jaja... norton er ikke bra det heller. Men jeg snakket om norman... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tørr eg spørr om du har prøvd Norton 09 tom watt? Det sluker ikkje ressursar i det heile når ein samanliknar det med tidlegare utgåver. Per dags dato er det eit av dei beste antivirus-programma som ein må betale for etter mitt syn. Til din informasjon meinte eg akkurat det same før eg prøvde 09 utgåva, etter heller mislukka testar tidlegare. No skal det seiast at rykte Norton er fullt fortent, og det vil nok ta laaang tid med mange gode utgåver før rykte forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå