WTB Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg 125ccm (Honda ønsket, men trenger ikkje være det) Jeg har til nå kun eid en Honda MT5 (orginal) som jeg ikke var plaget med, men som jeg solgte pga. lysten på noe litt større. Jeg er veldig dårlig til å mekke, så jeg ønsker en sykkel som trenger "lite" vedlikehold og reperasjoner. Sykkelen må og kunne kjøres i tereng, men må fortsatt kunne registreres uten at noe trenges å gjøre på sykkelen. Jeg ser for meg en sykkel til 10-20000 kr. Jeg ville satt stor pris på all den hjelpen jeg kunne fått. Så skriv gjerne hva du mener ville vært en bra sykkel i mitt tilfelle =) Endret 27. februar 2009 av WTB Lenke til kommentar
WTB Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Sjekka ut Honda XR? Så vidt. Virker som en ganske grei sykkel. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du kan kjøpe min cbr 06. Bor i Kr.sand. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 "Sykkelen må og kunne kjøres i tereng, men må fortsatt kunne registreres uten at noe trenges å gjøre på sykkelen." Jeg ville nå ikke kjørt cbr i terreng.. Du finner kanskje en billig varadero om du er heldig. Du sier du vil ha en som trenger lite vedlikehold. Da tar du en 4takter, ikke 2 takter. Går ikke like bra, men mye billigere å eie en 4takter med tanke på delera. Har hørt mye bra om disse sykklene. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...amp;areaId=4330 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå