Dirty^Dog Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 To bilder tatt under solnedgang på en strand i Marokko Canon 30D Canon 70-200mm F4 L Canon 450D Sigma 10-20mm Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er ingen ekspert på dette området, bare så det er klart. Digger det første bildet, mens jeg mener det siste har litt feil fokuspunkt og at himmelen\ solen er en smule overeksponert. Kunne tenkt meg å sett mennesket litt mer i fokus fremfor fotsporene. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Det første er helt herlig! Flott komposisjon og stemning! Det andre er nær, men ikke helt der... -enten burde fokus vært lenger ut, eller skoavtrykkene burde ikke vært der. Tror jeg. Men det er ikke noe dårlig bilde, bare ikke på langt nær så komplett godt som det første. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Det første bildet der var bare idyllisk! Utrolig fin stemning i det. Kul bruk av motlys. Feriefølelsen bare brer seg over kroppen når jeg ser på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå