RMNK Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 For eksempel mens jeg spiller CS eller SOF2 så mister jeg internett. Da må jeg avslutte det jeg holder på med og logge meg inn på routern og klikke "Renew IP", da kommer nettet opp igjen med en gang. Men er irriterende å måtte gjøre det mens jeg holder på med noe. Min data har kabeltilkobling mens de andre har trådløst. Routern er en Linksys WRT300N. Har nett fra Tele2. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvor lenge har du brukt Linksys'en? Møkk som d-link og linksys har en tendens til å oppføre seg slik etter ett til to år. Skaff deg noe fra Cisco. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ehh, Linksys er billigversjon av Cisco... Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, og du får hva du betaler for. En god løsning fra Cisco koster i overkant av 2 laken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå