Gå til innhold

Synkroniseringssurr - Nokia<->Outlook

Anbefalte innlegg

Prøver å få synkronisert min Nokia 3650 med Outlook Xp SP2, men jeg går utifra at dette gjelder for flere mobilmodeller.

Telefonfeltene er ikke samstemte i Outlook og på mobilen slik at det får litt merkelige konsekvenser. Eksempel: Jeg legger inn en kontakt på telefonen med navn og et telefonnummer av typen "Mobil" og et av typen "Telefon" på formatet 99999999. Synker mot Outlook og kontakten blir opprettet, og får i Outook "Mobiltelefon" lik mobilnummeret og "Annet" lik telefonnummeret. Hvorfor "Annet", det vil jeg ikke ha?

Gjør en endring på disse to nummerne i Outlook og synker på nytt. På telefonen har jeg nå to telefonnummre av hver type og hvorav et for hver type er det endrede nummeret med nå på format 99 99 99 99. Den klare ikke å oppdatere tilbake til telefonen, men oppretter ny telefonnummre...

Så hvordan setter jeg opp hvilke felter på mobilen som skal synkroniseres med hvilke felter i Outlook? Og hvordan unngår jeg at Outlook formaterer telefonnummeret (noen ganger legger den på +47 også...)?

monnich

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...