2die4 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg skal selge pc'en, så jeg har reinstallert operativsystemet (Vista), og jeg skal nå taste inn et brukernavn. Når man kjøper en ny pc med ferdig installert operativsystem i butikken, hvilket brukernavn er i bruk da? Jeg prøvde meg på "Administrator" men det er jo allerede en konto ved det navnet som standard i Windows. Endret 27. februar 2009 av 2die4 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg skal selge pc'en, så jeg har reinstallert operativsystemet (Vista), og jeg skal nå taste inn et brukernavn. Når man kjøper en ny pc med ferdig installert operativsystem i butikken, hvilket brukernavn er i bruk da? Jeg prøvde meg på "Administrator" men det er jo allerede en konto ved det navnet som standard i Windows. Er det en brukerkonto ferdig når du kjøper pc med vista da? Trodde at du måtte velge det når du starter pc-en første gang Men det kan hende jeg tar feil, men er det ikke bare å skrive noe da? Det går jo lett ann å bytte inne på brukerkonktoer for den som skal kjøpe den da. Mvh Arne Austenaa Endret 27. februar 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Oi da, jeg skulle kanskje ikke gått videre da jeg så "skriv brukernavn" boksen da (Jeg brukte Toshiba som brukernavn). Klarte bare ikke å skru av pc'en før jeg så skrivebordet for jeg trodde ikke installasjonen var ferdig. Men er vel ikke noe problem å selge en brukt pc slik. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Neida det er sletts ikke noe problem for de som kjøper den kan bare bytte brukernavn hvis de måtte ønske det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå