Gå til innhold

Enkelt spørsmål om brukernavn

2die4

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge pc'en, så jeg har reinstallert operativsystemet (Vista), og jeg skal nå taste inn et brukernavn. Når man kjøper en ny pc med ferdig installert operativsystem i butikken, hvilket brukernavn er i bruk da? Jeg prøvde meg på "Administrator" men det er jo allerede en konto ved det navnet som standard i Windows.

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal selge pc'en, så jeg har reinstallert operativsystemet (Vista), og jeg skal nå taste inn et brukernavn. Når man kjøper en ny pc med ferdig installert operativsystem i butikken, hvilket brukernavn er i bruk da? Jeg prøvde meg på "Administrator" men det er jo allerede en konto ved det navnet som standard i Windows.

Er det en brukerkonto ferdig når du kjøper pc med vista da?

Trodde at du måtte velge det når du starter pc-en første gang

Men det kan hende jeg tar feil, men er det ikke bare å skrive noe da?

Det går jo lett ann å bytte inne på brukerkonktoer for den som skal kjøpe den da.

Mvh Arne Austenaa

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Oi da, jeg skulle kanskje ikke gått videre da jeg så "skriv brukernavn" boksen da (Jeg brukte Toshiba som brukernavn). Klarte bare ikke å skru av pc'en før jeg så skrivebordet for jeg trodde ikke installasjonen var ferdig. Men er vel ikke noe problem å selge en brukt pc slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...