Trond. Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har kjøpt denne flotte Tatung 32 tommers tv og fant ut at jeg ville koble den til pc-en. Problemet er at denne pc-en lar seg ikke koble til tv-en. Tv-en sier bare "ingen signal" men når jeg kobler en annen pc f.eks. min pappas bærbar til tv-en da funker det helt fint. Samme med andre tv skjermer. Min pc er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1062796 Lenke til kommentar
mago Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 er ikke sikkert at TVen takler oppløsningen som du bruker på PC skjermen (og du velger kloning i skjermkortets kontroll panel) Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 har vært borte på ferien i em god stund nu Tv-en er HD-ready, så den har egentlig mer oppløsning enn pc skjermen (trur æ) så trur ikke at det er det som e problemet. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Undersøk innstillingene under egenskaper for skjerm -> Innstillinger. Der kan du stille inn oppløsning for skjerm 1 og 2, samt aktivere denne. Eller har du alt gjort det? Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Beklager for å ikke ha svart tidligere, pappaen min skulle absolutt ha billigere nett og det tok evigheter å "få den hit". Anyways, har funnet problemet. Når jeg har på 1280 - 1024 pixler så funker pc-skjermen. Men da funker ikke tv skjermen (vga utenfor område) når jeg øker oppover forsvinner pc skjermen men tv skjermen kommer fordi pc skjermen ikke støtter så høy oppløsning. Det funker greit til å se på film og sånt på tv skjermen, men av og til har jeg lyst å spille på en skjerm og ha msn / vt osv på den andre skjermen. Noen forslag (bortsett fra å kjøpe ny skjerm)? Lenke til kommentar
IT-Spesialisten Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Beklager for å ikke ha svart tidligere, pappaen min skulle absolutt ha billigere nett og det tok evigheter å "få den hit". Anyways, har funnet problemet. Når jeg har på 1280 - 1024 pixler så funker pc-skjermen. Men da funker ikke tv skjermen (vga utenfor område) når jeg øker oppover forsvinner pc skjermen men tv skjermen kommer fordi pc skjermen ikke støtter så høy oppløsning. Det funker greit til å se på film og sånt på tv skjermen, men av og til har jeg lyst å spille på en skjerm og ha msn / vt osv på den andre skjermen. Noen forslag (bortsett fra å kjøpe ny skjerm)? Hvilket skjermkort har du? Har du nVidia, må du gå inn på nVidias kontroll panel ved å høyreklikke på skrivebordet og klikke nVidia Kontrollpanel. Der inne skal du ha menyer for skjerm, og mulighet for å sette skjermene i Dual View, klonemodus osv. Prøv deg rundt der inne og se. Har du ATI må du inn i ATI Catalyst Center ved å høyreklikke på skrivebordet og klikke på ATi Catalyst Center. Der inne har du også skjermmenyer, og kan velge mellom clonemode og Dualview osv. Prøv deg frem så skal du se at du får det til etterhvert Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Nei, jeg har en skikkelig gammel (3 år gammel)xfx geforce GT 6600. Jeg fikk nesten til en gang å få ordnet dobbelt skjerm men problemet er at jeg må stille inn oppløsninga så høy at pc skjermen ikke klarer den oppløsninga og blir svart mens tv skjermen klarer bare så vidt fordi den er så lav. Hvorfor vet jeg ikke, tv-en sier bare "utenfor område" når oppløsninga er for lav. Jeg trur jeg heller venter til jeg får ny pc. Har en GTX 9800gt skjermkort som ligger å venter. Den passer ikke inni denne pc-en pga for liten plass (for liten kabinett) Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Prøvd med oppdatert skjermkortdriver? Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Æ har en såpass ny oppdatering at pc-en vil bare ikke få inn en nyere. Har oppdateringer fra NVidia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå