tormoddf Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette er intens, realistisk og brutal krigføring på sitt beste. Les mer Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har fått tak i spillet. Skal teste ut i ferien Håper det er så bra som anmeldelsen sier, da blir det gøy! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er helt enig med anmelderen her, fortjener 9eren soleklart. Og stemmeskuespillet er helt ELENDIG, men satan så fett spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Video linken funker ikke. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dette spillet slår det meste av strategi spill Har nesten spilt igjennom hele den russiske kampanjen og så vidt startet på allied sin! De to første oppdragen i allied sin er fantastiske! Elsker muligheten for å reparere tanksene etterhvert som dem går i stykker. Jeg spilte free for all tank batte mot 3 andre. Det hele endte med at jeg hadde 8 tankser til disposisjon når limiten egentlig var på 2. Ikke undervurder muligheten til å reparere tankser! Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Video linken funker ikke. Det har du rett i. Det oppstod en liten feil som følge av omlegging til Spillverket. Skal være i orden nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er dette nok ett spill der man styrer kun et par få soldater? Kanskje maks 100 av gangen? Orker ikke å lese gjennom artikkelen nå, gjør det senere Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.tek.no/hvaskaljeghete/artikler/...i_spill/11793#9 Linken på forklaring til karakteren er feil Skal være: http://www.spillverket.no/artikler/slik_vu...i_spill/11793#9 Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 über spill! Var med på Closed Beta som var før nyåret, og har vært med å set spillet utvikle seg fra Faces of War til Men of War! Her er det mange ting som fanbasen har valgt ut! VELDIG BRA ANMELDELSE!! Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 god anmeldelse, kan godt si det samme som orrie har selv sett faces of war blitt om til men of war sakte gjennom mye beta testing og developer updates, eneste jeg kan si at de har satt seg inn å jobba hardt med spillet og virkeligt levert ett produkt! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 God kvalitet på anmeldelsen. Leste igjennom nå. Det virker som om det er ett spill jeg absolutt burde prøve, men vet ikke helt om det er min type strategispill. Utifra anmeldelsen høres det ut som om det er en blanding av Commandos klassikerne og standard strategispill som Red Alert, bare satt i epoken WW2. Noe ala CoH og WiC. Kan hende jeg plukker det opp senere en gang. Lenke til kommentar
Dupl3xxx Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Meget god anmeldelse! Høres ut som et spill for meg! Har prøvd RA3 og CnC3, men det ble litt for mye spawn-fest for meg. Skal virkelig prøve ut dette spillet! Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg var med på closed beta og open beta nå i vinter, det var konge! Det du rapporterte på forumet ble fikset i neste patch, en gjeng som hører på fanbasen sin. Kjøpte spillet på tirsdag, men er offshore så jeg må vente til neste uke med å laste det ned. Kjøpte det på gamersgate, da det gir mest penger rett til developers. Dette spillet kan anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kremspill av høyeste rang. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Beste WW2 rts siden Soldiers: Heroes of WW2, rett og slett greisefett. Som man kan lese på hver fordømte ting på Komplett.no: Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg lurer på kor mye krever dette spillet ?? Trur du jeg klarer og kjøre det bra på en Acer Aspire 5930 ?? Spec: 4GB ram 9600m gt 512mb 2.0 ghz duel core (nokka sånt) Jeg håper det ikke er så himmla krevende ^^ Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg lurer på kor mye krever dette spillet ?? Trur du jeg klarer og kjøre det bra på en Acer Aspire 5930 ?? Spec: 4GB ram 9600m gt 512mb 2.0 ghz duel core (nokka sånt) Jeg håper det ikke er så himmla krevende ^^ Burde fungere bra det der. System requirements * Windows 2000/XP/Vista * 1.7GHz Processor * 512MB RAM * nVidia GeForce 3/ATI Radeon 9600 video card or higher * DirectX 9.0b * compatible sound card * 4GB free HDD space * DVD drive Lenke til kommentar
fytech Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Vil jeg kunne kjøre det på min bærbar? GeForce 8600GS M 256MB Intel Dual Core 1.8 GHz 4 GB Ram Endret 7. april 2009 av fytech Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vil jeg tro. Du kan jo uansett bare ta å laste ned demoen og se om den kjører greit på pcen din. Demoen kan finnes her: http://www.fileshack.com/file.x/13732/Men+of+War+Demo eller her http://www.gamershell.com/download_39500.shtml Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg holder heller en knapp på theater of war 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg