Gå til innhold

J-fashion - Japansk mote

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mana er en tard, but I like his style.

Uansett, skjønnhet er relativt. Ingen vits i å diskutere hva som er stygt eller fint, for alle har forskjellige syn på det blabla.

Jeg har også lyst til å nevne at det andre lolitabildet der med de to lolitaene - under sweet lolita... de er pretty much FAIL. :') Eller kanskje de kan havne under cosplaylolita. Men så er ikke det... egentlig en stil.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Mana er en tard, but I like his style.

Uansett, skjønnhet er relativt. Ingen vits i å diskutere hva som er stygt eller fint, for alle har forskjellige syn på det blabla.

Jeg har også lyst til å nevne at det andre lolitabildet der med de to lolitaene - under sweet lolita... de er pretty much FAIL. :') Eller kanskje de kan havne under cosplaylolita. Men så er ikke det... egentlig en stil.

Noe ser tåpelig ut samme hvilke standarder man har.

Lenke til kommentar
Noe ser tåpelig ut samme hvilke standarder man har.

Jeg tror du virkelig burde lese det jeg skrev på nytt igjen:

Selvfølgelig finnes det en "almenn smak", det majoriteten synes, men det betyr ikke at andre folk likevel ikke mener noe anderledes.

Men jeg har flere ganger opplevd at etter jeg har gjort mer research og blitt "vant" til hva enn det er jeg ikke liker, så begynner jeg faktisk å like det.

F.eks jeg absolutt hatet gyaru før (en japansk stil), men nå? Jeg er inspirert av gyaru både styling-sett og stilmessig.

Når det kommer til stiler, så har jeg en mening at nesten alt kan se bra ut så lenge det er bra utført (det inkluderer alt ifra goth til bertestil til decora til steampunk til scene osv).

Endret av kaninmelodi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...