dan83 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 fant frem et litt eldre bilde fra insekt arkivet mitt Tatt med s6500fd + raynox dcr - 250 Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Skarpt og fint, og med en rolig bakgrunn som ikke forstyrrer motivet (du kunne kanskje dempet fargene på lyseste områdene til venstre i bildet litt). Komposisjonen med øyenstikkeren diagonalt i bildet liker jeg godt, men det blir litt trangt i hjørnet nede til venstre. Det er ikke mye om å gjøre, men jeg tror det ville utgjøre en stor forskjell. Trygve Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Her syns jeg du har gjort en bra jobb,og henger meg litt på det som er sagt over,bortsett fra et bakgrunnen ikke forstyrrer meg noe særlig,de lever jo i et sånt miljø,men det er ikke en øyenstikker! Det du har tatt bilde av er en vann-nymfe,tror det er en hann. Endret 27. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Først og fremst - det er en vannymfe (blå vannymfe) Så kan vi jo være litt pirkete... Det første som slår meg er at diagonalen ikke fungerer, da den blir skeiv både med strået, og vannymfen. Enten så burde den ene eller andre fulgt diagonalen i bildet (imho) - dette retter man lett opp i PS e.l En annen ting som gjør at bildet ikke når opp er at den vender fra meg Litt annet småpirk er bakgrunnen er noe rotete, og at det er litt trangt i nedre venstre hjørne. Ellers så er skarpheten ok, og fargene bra edit : kanskje mye "negativt" - men det er vel det vi lærer av ? Endret 27. februar 2009 av ThorEH Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Først og fremst - det er en vannymfe (blå vannymfe) Så kan vi jo være litt pirkete... Det første som slår meg er at diagonalen ikke fungerer, da den blir skeiv både med strået, og vannymfen. Enten så burde den ene eller andre fulgt diagonalen i bildet (imho) - dette retter man lett opp i PS e.l En annen ting som gjør at bildet ikke når opp er at den vender fra meg Litt annet småpirk er bakgrunnen er noe rotete, og at det er litt trangt i nedre venstre hjørne. Ellers så er skarpheten ok, og fargene bra edit : kanskje mye "negativt" - men det er vel det vi lærer av ? jepp, men dette bilde er over ett år gammelt, så hadde nok fått til bedre resultat den dag i dag....men syntes alikevel at bilde er nogenlunde ok!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå