Crashloop Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Problemet er at lyden plutselig kan forsvinne, jeg kan ta røret uavhenging om jeg bruker slide lokket eller ei og lyden kan være utrolig lav. presser jeg litt på telefonen så kan plutselig lyden bli bra fore deretter å forsvinne igjen. Noen som har lignende problemer? Eventuelt hva var løsningen? Telefonen er 45 dager så igrunn irriterende problem. :/ Endret 27. februar 2009 av Crashloop Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Høres ut som en såkalt "flex-kabel" feil. At den sitter løst eller noe. Før du eventuelt sender den inn til reprasjon kan du prøve å ta en programvareoppdatering via Nokia Software Update. Hvis dette ikke gjør noe med problemet anbefaler jeg det å sende den inn til reprasjon der du kjøpte den Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) prøver oppdatering nå, men regner med at jeg må sende den inn :/ jepp og oppdatering hjalp ikke. så da er det sende inn som gjelder ser det ut til. Endret 28. februar 2009 av Crashloop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå