Gå til innhold

Pakke sporløst forsvunnet!?

Haganeset

Anbefalte innlegg

Hei

I september 08 så bestillte jeg noen deler til bilen, men det viste seg at luftfilteret jeg bestillte ikke passa så skulle sende dette tilbake å få nytt!

Siden jeg ble syk så fikk jeg far min til å sende pakken. Han sendte den, men har rota bort sporingsnr eller ikke fått det i det hele tatt..

Denne pakken er enda ikke kommet frem til dit den skulle, og jeg har ikke fått den i retur igjen ( sendes tilbake til sender hvis den ikke hentes etter 14 dager )

Hva kan ha skjedd?? Har posten rota den bort eller har dette firmaet henta pakken uten å sende meg nytt luftfilter??

Har prøvd å ringe dette firmaet 4 ganger idag men ingen som tar telefonen, så sendte en mail men ser ikke ut som om dem svarer der heller..

Er det mulighet for å ringe posten og få dem til å prøve å spore den opp uten sporingsnr?

Skriv gjerne erfaringer og tips ang. dette problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

I september 08 så bestillte jeg noen deler til bilen, men det viste seg at luftfilteret jeg bestillte ikke passa så skulle sende dette tilbake å få nytt!

Siden jeg ble syk så fikk jeg far min til å sende pakken. Han sendte den, men har rota bort sporingsnr eller ikke fått det i det hele tatt..

Denne pakken er enda ikke kommet frem til dit den skulle, og jeg har ikke fått den i retur igjen ( sendes tilbake til sender hvis den ikke hentes etter 14 dager )

Hva kan ha skjedd?? Har posten rota den bort eller har dette firmaet henta pakken uten å sende meg nytt luftfilter??

Har prøvd å ringe dette firmaet 4 ganger idag men ingen som tar telefonen, så sendte en mail men ser ikke ut som om dem svarer der heller..

Er det mulighet for å ringe posten og få dem til å prøve å spore den opp uten sporingsnr?

Skriv gjerne erfaringer og tips ang. dette problemet.

Kanskje de har fått varen men ikke sier ifra. Har du noen erfaringer fra firmaet? Virker jo litt useriøst når de ikke svarer deg spør du meg.

Lenke til kommentar
Dette var da første gang jeg handla derfra..

virker jo seriøst ettersom jeg har hørt om endel som har bestillt derfra!

Virker litt rart at de ikke svarer bare.. Men det er jo alltids en sjans for at pakken er blitt borte. Du kan jo høre med posten om de kan sjekke det opp. Kanskje de har mulighet til å se om pakken har blitt hentet ut hvis du forklarer når og fra hvor du sendte den.

Lenke til kommentar

Ring til Terminalen som er ansvarlig i ditt "distrikt". Mange pakker blir dårlig behandlet på veien eller ekstremt dårlig vær gjør at pakkelappen blir ødelagt e.l. Disse pakkene blir samlet opp og prøvd å spores til avsender/mottaker men noen "går det bare ikke".

Lenke til kommentar

Har nå fått tak i sporingsnr!

Pakken ble utlevert 17.11.08 Hos Superstyling i Trondheim!

Betyr det at dem har mottatt den eller bare at posten har levert den ut?

Har prøvd å ringe noen ganger idag også men dem tar faen meg ikke telefonen!

Begynner å bli irritert pga dette nå..

Lenke til kommentar
Betyr det at dem har mottatt den eller bare at posten har levert den ut?

Er ikke det samme da? Mottatt den eller fått den utlevert?

Hvis dette var 2'er pakke (dør til dør/bedriftspakke) så ble pakken levert direkte hos firmaet. Hvis det ble sendt som en 3'er pakke (norgespakke) måtte firmaet selv dra på posten og hente pakken.

Uansett, når en pakke skal utleveres må en person kvittere for pakken, slik at posten ikke lenger er ansvarlig for pakken.

Pakken ble utlevert 17.11.08 Hos Superstyling i Trondheim!

Da er den nok firmaet som har pakken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...