t_k Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :SEnten saa har du aldri kjört Windows 98, eller saa har du aldri kjört XFCE, fordi den sammenligningen bli kke helt riktig. Endret 1. mars 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S Å velge DE etter utseende er IMO noe av de teiteste du kan gjøre. Du kan også se at utseende blir ikke nevnt i Xfces målsetting: "Xfce is a lightweight desktop environment for various *NIX systems. Designed for productivity, it loads and executes applications fast, while conserving system resources." Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S Noe av det dummeste jeg noen sinne har lest i dette forumet. Lenke til kommentar
lul Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Yay, skal gå over til xfce nå, GNOME er litt mye for en maskin med 1,3 GHz og 0,25GB RAM. Det hjelper med xfce, men husk å slå av at xfce skal laste gnome bibliotekene. Ellers vil jeg anbefale å bruke openbox/fluxbox e.l. + rox-filer (med pinboard) + fbpanel på en slik maskin. Det vil sparke bra. Eventuelt dwm / wmii / xmonad for de modige :-) HTH Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ser grei ut 4.6, men Thunar er fremdeles for begrenset, jeg må ha nettverksstøtte (om man bruker Fuse eller gnome-vfs bryr meg ikke, bare det fungerer). Eneste som jeg er litt skeptisk til er ressursbruken, 4.4 var allerede treig nok. Hva slags nettverkstøtte? Jeg bruker ssh og sshfs og det funker gulle... Ellers liker jeg at man i Thunar enkelt kan legge til egne kommandoer/script Lenke til kommentar
Epp Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S Er du Linux's svar på Ken Rockwell? Om det er noe som ser ut som Windows så er det KDE. Og KDE 4.x er jo like ræva som Vista... Masse som ikke virker og mange av de gode programmene er borte... Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S Er du Linux's svar på Ken Rockwell? Om det er noe som ser ut som Windows så er det KDE. Og KDE 4.x er jo like ræva som Vista... Masse som ikke virker og mange av de gode programmene er borte... Ja, og kde4 ble releaset med den meldingen, om at funksjonalitet ikke var der ennå. Prøv 4.2, det er ett helt annet produkt. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 KDE4.x kan inkludere 4.2 x-en er et wildcard. Lenke til kommentar
olear Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ser grei ut 4.6, men Thunar er fremdeles for begrenset, jeg må ha nettverksstøtte (om man bruker Fuse eller gnome-vfs bryr meg ikke, bare det fungerer). Eneste som jeg er litt skeptisk til er ressursbruken, 4.4 var allerede treig nok. Hva slags nettverkstøtte? Jeg bruker ssh og sshfs og det funker gulle... Jeg bruker steintavle Hvorfor gjøre ting enklere. Endret 2. mars 2009 av olear Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, og kde4 ble releaset med den meldingen, om at funksjonalitet ikke var der ennå. Prøv 4.2, det er ett helt annet produkt. Nei, vil ikke ha kde på maskina. Holder meg til enkeltprogrammer. F.eks kaudiocreator var genial, men det ser ut til å være long gone... Det som er fantastisk er at man slipper noe 4.0 som er et uferdig makkverk og så må man vente til 4.2 før man får noe som har kommet opp i knestående. 4.3 burde vært 4.0 alle de andre 3.x RCy o.l. Jeg bruker steintavle Hvorfor gjøre ting enklere. Ble det for vanskelig å spesifisere hva det er du mangler ? Lenke til kommentar
olear Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Spesifisere? Jeg vil ha nettverksstøtte i Thunar, end of story. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Skjønner ikke at de gidder engang. Ser helt windows 98 ut. :S Windows 98 ser bedre ut enn både xfce og Win XP Endret 7. mars 2009 av Hammarhaus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå