JohnMartin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hei. Har spilt GTA4 på PC en stund nå, men sliter med å kjøre det uten problemer. Selv om jeg har en Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz som jeg har klokket opp til 3.11GHz. Pluss at jeg har et nytt Radeon HD 4870. Og 6 GB RAM. Skal jeg klare å spille spillet uten at det blir alt for store problemer, så må jeg nesten skru alt av grafikk på LOW, og redusere str. på bildet fra 1600x1200 til 1280 x 1024. Selv om jeg har gjort det, så har jeg problemer med å spille uten problemer. Krever virkelig spillet så mye at jeg rett og slett må kjøpe meg en helt ny pc for å kunne drive dette spillet? Håper det er noen som kan gi meg noen svar, eller kanskje tips til hvordan jeg kan få til å kjøre bil uten at det ser ut som at jeg er beruset. Endret 27. februar 2009 av JohnMartin Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Prøvd å patche spillet? Vet ikke om det hjelper stort, men kan være at det har vært noen HW konflikter eller lignende på de tidlige patchene Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Prøvd å patche spillet?Vet ikke om det hjelper stort, men kan være at det har vært noen HW konflikter eller lignende på de tidlige patchene Har siste patch som kom for noen dager siden, ja :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå