qollies Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei skal ha moped og lurte på hva som er lurt å kjøpe? Har foreløpig sett på: http://www.trendimport.no/motor.asp?conten...view.asp?cid=79 som ser ut som en veldig rimelig pris, men litt usikker på garantien osv. Er også inntressert i mopeder som er kjørt maks 3000km. Jo billigere jo bedre, maks 10000kr. Noen tips? samme for meg hva moped det er egentlig bare den er billig og ikke har noe motortrøbbel. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du får her, som med det meste annet, det du betaler for. De har rykte på seg til å ha ganske dårlig kvalitet de tms mopedene, så jeg ville heller sett på noe annet. Hvis det skal være billig å ha minst mulig vedlikehold ville jeg sett på en scooter av et kjent merke som har gått lite. Det burde være mulig å få til for 10 000 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nå du først skal ha moped så vil jeg anbefale deg å bruke litt mer enn 10 000. Den mopeden du har linka til koster jo 15000. Jeg har ingen erfaring med Kinamoped. Har lest litt om den, virker som en helt grei moped. Den ser også veldig stilig ut. Det er litt ventetid på å få dem. Leser om noen som har venta borti 2 mnd. Jeg vil anbefale deg å kikke litt på Derbi og Rieju også Endret 27. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du kunne kanskje forspurt deg litt på Mopedportalen. Der har de greie på saker og ting tror jeg. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Nå du først skal ha moped så vil jeg anbefale deg å bruke litt mer enn 10 000. Den mopeden du har linka til koster jo 15000. Jeg har ingen erfaring med Kinamoped. Har lest litt om den, virker som en helt grei moped. Den ser også veldig stilig ut. Det er litt ventetid på å få dem. Leser om noen som har venta borti 2 mnd. Jeg vil anbefale deg å kikke litt på Derbi og Rieju også Tror jeg satser på å ha scooter, linker forresten til scooteren der ikke dei to andre. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Tror dere dette hadde vært et godt kjøp? : http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...ll&tot=null Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skal du ha noko som går og går, og alder ikkje er noko du bryr deg om så ville eg gått for Suzuki FZ50 Har sjølv ein ifra 83 som har gått 12200 og det einaste som er blitt gjort er å bytte eit drev pågrunn av feilproduksjon. Det skjedde ved cirka 10000km. Ellers er det berre å fylle på bensin og olje, startar uansett om det er 30 pluss eller 10 minus. Mykje moped for pengane! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har selv en Honda sfx som er kjørt 35100. Den har også kun bytta små ting(batteri,bremseklosser/sko osv), og funker fortsatt helt fint. Nesten ikke rust på ramma. Både Honda sfx og Honda x8r er gode scootere, har ca samme motor også. Så disse bør du kikke litt på. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Både fz og honda sfx, x8r virker jo som helt rimelige mopeder. Kunne dere vist til en eller flere sider hvor jeg kan se litt på brukte mopeder? Mener slike sider som fks. finn.no osv. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.finn.no/finn/mc Lenke til kommentar
qollies Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.finn.no/finn/mc vet allerede om finn.no/finn/mc og mc.autodb.no og tinde men er det flere sider som jeg kan se på ? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du har da nok å se på der. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Ville denne vært noe bra å kjøpe? http://tinde.no/motorsykkel/suzuki/fz/rogaland/MC52378 Mangler kobling med blinklys, er det vanskelig å fikse det? Er 6000 en rimelig pris? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det virker som et svært bra kjøp ja. Veldig sjeldent man finner en strøken fz med bare orginale deler, spesielt en med så lav pris og km stand. At blinklysa er kobla ut er en liten sak. Hvis du liker mopeden så synes jeg du burde gå for den. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det der er eit røvarkjøp, men berre orginale deler er det ikkje. Den potta har dobble utløp og da er det trimpotte. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det så jeg faktisk ikke. Men kan være han bruker den som erstatningspotte, er jo ikke ulovlig med trimpotte så lenge den er plombert og har godkjenningspapir. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Det der er eit røvarkjøp, men berre orginale deler er det ikkje. Den potta har dobble utløp og da er det trimpotte. Å, nei men tror ikke jeg skal ha den likevel, fikk nettopp vite om en scooter til søskenbarnet mitt som jeg tror jeg skal kjøpe, men har ikke sett på den enda da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå