Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av moped, trenger hjelp

qollies

Anbefalte innlegg

Hei skal ha moped og lurte på hva som er lurt å kjøpe?

Har foreløpig sett på: http://www.trendimport.no/motor.asp?conten...view.asp?cid=79

som ser ut som en veldig rimelig pris, men litt usikker på garantien osv.

Er også inntressert i mopeder som er kjørt maks 3000km.

Jo billigere jo bedre, maks 10000kr.

Noen tips? samme for meg hva moped det er egentlig bare den er billig og ikke har noe motortrøbbel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får her, som med det meste annet, det du betaler for.

De har rykte på seg til å ha ganske dårlig kvalitet de tms mopedene, så jeg ville heller sett på noe annet.

Hvis det skal være billig å ha minst mulig vedlikehold ville jeg sett på en scooter av et kjent merke som har gått lite. Det burde være mulig å få til for 10 000

Lenke til kommentar

Nå du først skal ha moped så vil jeg anbefale deg å bruke litt mer enn 10 000.

Den mopeden du har linka til koster jo 15000. Jeg har ingen erfaring med Kinamoped. Har lest litt om den, virker som en helt grei moped. Den ser også veldig stilig ut. Det er litt ventetid på å få dem. Leser om noen som har venta borti 2 mnd.

Jeg vil anbefale deg å kikke litt på Derbi og Rieju også

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Nå du først skal ha moped så vil jeg anbefale deg å bruke litt mer enn 10 000.

Den mopeden du har linka til koster jo 15000. Jeg har ingen erfaring med Kinamoped. Har lest litt om den, virker som en helt grei moped. Den ser også veldig stilig ut. Det er litt ventetid på å få dem. Leser om noen som har venta borti 2 mnd.

Jeg vil anbefale deg å kikke litt på Derbi og Rieju også

Tror jeg satser på å ha scooter, linker forresten til scooteren der ikke dei to andre.

Lenke til kommentar

Skal du ha noko som går og går, og alder ikkje er noko du bryr deg om så ville eg gått for Suzuki FZ50 :yes: Har sjølv ein ifra 83 som har gått 12200 og det einaste som er blitt gjort er å bytte eit drev pågrunn av feilproduksjon. Det skjedde ved cirka 10000km. Ellers er det berre å fylle på bensin og olje, startar uansett om det er 30 pluss eller 10 minus. Mykje moped for pengane!

Lenke til kommentar
Det der er eit røvarkjøp, men berre orginale deler er det ikkje. Den potta har dobble utløp og da er det trimpotte.

Å, nei men tror ikke jeg skal ha den likevel, fikk nettopp vite om en scooter til søskenbarnet mitt som jeg tror jeg skal kjøpe, men har ikke sett på den enda da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...