Mithrandir123 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg hadde netopp kjøpt meg et nytt skjermkort. ATI Radeon 7000 64 mb ddr. Men etter jeg satt det inn har jeg bare hatt problemer! har vel fikset de fleste av disse problemene. bortsett ifra en ting. Når jeg spiller cs har det en tendens til å kresje, eller, det bare hegner seg, altså, ctrl + alt - delete fungerer ikke, alt + tab fungerer ikke, ctrl + esc fungerer ikke.!! Ja jeg har oppdatert driverne.. Å ja jeg er sikker på at jeg har innstalert de riktige driverne.. Hva gjør jeg? Kriss Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 jeg har også problemer med de nye driverne til ati og openGL i cs... det klikker hvis jeg trykker esc. prøv å bytt til direct3d (D3D) og så får du bare vente på nye drivere.. hvis det er problemet.. som jeg tror det er.. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hva skjermkort hadde du før da ? Og man kan vel ikke forlange for mye av et skjermkort til 400 spenn eller ? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hva skjermkort hadde du før da ? Og man kan vel ikke forlange for mye av et skjermkort til 400 spenn eller ? jo så absolutt.... når det kjører på grafikkmotoren fra et spill som kom ut i 1997-98 så sier det endel... Lenke til kommentar
Mithrandir123 Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Jeg hadde et 8 mb skjermkort som er intigrert i hovedkortet, jeg trodde det skulle hjelpe å formatere, for så å innstallere på nytt men det gjorde ikke stort..! Stranden: hadde samme problem som deg før, slett Half-Life, og deretter hele sierra mappa. installerpå nytt og enjoy . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå