xabineo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei. Jeg lurer på om noen vet om noen bra luftpistoler. Jeg skal kjøpe meg luftpistol å lurer på om noen vet om en bra. Bare skriv inn navn på alle luftpistoler dere vet om. det hadde vert fint om noen kunne skrive inn en som har tilgang til lyddemper men samma det. ver så snill svar!! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det snakk om CO2-pistoler? Hvorfor skal du dempe noe slikt? Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Er det snakk om CO2-pistoler? Hvorfor skal du dempe noe slikt? Vet ikke har ikke så mye peiling på luftpistoler men lager en co2 pistol mindre lyd da?? men vet du om noen bra å fine luftpistoler. samma om det er co2 eller ikke. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) besøk nettsider som; game-on.no og xxl.no masse artige co2 pistoler der. kan anbefale walther cp88 som veldig god. cp99 er hendig og billig. s&w er veldig presis,men dyr. beretta 92fs er artig, tung i avtrekket og fet i grepet,men avlikevel god å skyte med.colt 1911, klassiker som fungerer veldig godt. umarex walther ppk, bare styr unna dersom du vil ha brukbar presisjon. ppk er elendig i presisjon. har problemer med å treffe melkekartonger på 3m. Endret 1. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ville ikke gitt noe som helst råd til denne kidden.. han er 12 år! Bedre om han går til foreldrene og så fikser de noe i stedet.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 såpass ja. da bør dette tas opp med pappaen din. ønsk deg en luftpistol til bursdagen eller til jul. luftpistoler er ikke farlige, bare god trening. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Farlige kan de nok være. Neppe dødelige, men en kule i øyet tror jeg ikke er til å anbefale. Så kommer alt rotet hvis man er uheldig å treffe ruta til naboen, katta, bilen, etc. Samt politianmeldelse fra naboer om man går rundt og skyter på måfå. Luftpistol kan være veldig gøy, men i den alderen vet jeg at det er VELDIG lett å bli revet med. Har hatt luftpistol selv da jeg var mindre. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva mener du med å bli revet med, sedsberg? Noen som har noen synspunkter på denne pistolen? http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=707 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) med en 5" løp så er den blant de beste luftpistolene. holdt på å kjøpe den selv engang,men da var den ikke på lager.siden har jeg bare glemt den. jeg har prøvd den ekte versjonen i 45acp. co2 versjonene er somregel litt fetere i grepet enn orginalene.ikke mye,men nok til at man merker det. ser ihvertfall ingen grunn til å ikke anbefale den. umarex lager de beste luftpistolene med høyest kvalitet. de er dyre,men så er de gode også. skal første ha co2 luftpistoler så må det være fra umarex. Endret 1. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Når man skyter på blink og ser det sitter 20 måker noen meter unna kan det være vanskelig å motstå fristelsen. Jeg klarte det ikke. Men så var ikke pistolen min kraftig nok til å så mye som skadeskyte de. Den ene jeg traff bevegte knapt på seg. Var 20-30 meter unna og måtte skyte ca. 60 grader opp i lufta for å rekke frem. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Såpass? Er alle luftpistoler så svake? Luftgeværet mitt skyter flatt på hvertfall 30-40 meter, har ikke testet lenger. Men det kan kanskje ikke sammenlignes? Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hva mener du med å bli revet med, sedsberg? Noen som har noen synspunkter på denne pistolen? http://www.game-on.no/webshop/product_info...products_id=707 Dyr! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) luftpistoler går ganske langt. testet med en umarex cp99 110m/s og 3" løp. stod på brygga som ligger 1 meter over vannflaten. holdt armen vannrett ut og skjøt. den gikk ca.45m ut på sjøen før vi så at kula plasket i vannet. prøvde med å holde våpenet i en 45grader vinkel. da gikk kula ca.200m før det plaska i vannet. de er kraftige nok for hva de er ment for. de er kun ment for pappblinker og plinking. Endret 1. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Såpass? Er alle luftpistoler så svake? Luftgeværet mitt skyter flatt på hvertfall 30-40 meter, har ikke testet lenger. Men det kan kanskje ikke sammenlignes? Hvis du tenker på den jeg skrev om så er det trolig den svakeste luftpistolen i verden. Man får mye kraftigere enn den. Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Ville ikke gitt noe som helst råd til denne kidden.. han er 12 år! Bedre om han går til foreldrene og så fikser de noe i stedet.. Jeg har snakka med foreldra mine og jeg spurte bar om dere vet om navne på en god luftpistol. Fordi jeg vil ikke vere usikker på hvordan luftpistol jeg har. jeg har en gamo p-800 men den er ikke magasin til så har lyst på noe som man slepper lade etter vert skudd. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) gå for noe co2 pistoler/revolvere fra umarex;) sjekk: game-on.no xxl.no Endret 4. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 gå for noe co2 pistoler/revolvere fra umarex;) sjekk: game-on.no xxl.no ok har sett litt på det og di ser fine ut di. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) hvilke likte du best? EDIT: walther cp88 og walther cp99 er to pistoler som har god kvalitet og ikke føles for mektige i hånden. passer for mindre hender. beretta 92fs,colt 1911 og smith&wesson kan virke litt mektige dersom du ikke har så store hender. ganske fete i grepet. Endret 4. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som har noe å utsette på Gamo PT-80? Så at folk hadde problemer med pakningen og at det gikk med masse gass. Men så også at hvis man ventet 15 sek mellom hvert skudd holdt en patron til ca 80 skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå