bjørn roger Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei. Kjøpte nettopp en ny Samsung 46" lcd 656 hos Netshop. Kjøpte den for en kollega så jeg har ikke førstehåndsinfo, men han sier den ikke er til å se på. Detaljene flyter utover eller danser og hopper. Han tar inn signalene via en dreambox - gjennom mediasenterpc(winxp) - til tv. Er det innstillinger på TV som kan fikse dette? Er bare bruksanvisning på engelsk så er litt knotete å forstå for han. Det er brukt scart hele veien da dreamboxen ikke har HDMI. Er i hevertfall helt umulig å se tv på nå da disse flyter /danser og spretter bortover. Har bedt han prøver med scarten ret fra dreamboxen til tv for å eliminere bort pc probl. Forslag taes imot med takk. mvh bjørn roger Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kjøpte samme tvn til min søster og de får tvsignalene gjennom fiber,boksen er koblet til tvn med scart og dette er et av de klareste tver jeg har sett, så jeg mistenker at han har feil med tvn eller utstyret, hva med å feks prøve med andre kabler bare for å begynne et sted . Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 jeg har hvertfall 0 problemer med min LE46A656. så støtter snekker'n sin teori. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Samsung LCD skjermer er veldig kresne på signaler og trenger da en god kilde for å vise et godt bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå