-trygve Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Resultatet av litt leking hjemme på stuebordet Jeg er litt usikker på om jeg burde hatt større dybdeskarphet slik at også bakkroppen blir skarp, men jeg tror det er greit slik det er nå. Brennvidde: Kort tele Blender: f/5.6 Lukkertid: 1.5 s ISO: 100 Edit: Ny versjon etter forslag fra pululf Endret 9. mars 2009 av -trygve Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 DOF er fin syns jeg. Og bildet er jo klart og rent. Bakgrunnen er fin og jeg liker måten lyset er der med det rødskjæret.. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 DOF er fin syns jeg. Og bildet er jo klart og rent. Bakgrunnen er fin og jeg liker måten lyset er der med det rødskjæret.. Takk! Rødskjæret er egentlig en liten bom på hvitbalansen, men jeg fant ut at det var best å ikke korrigere den. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg syns den burde ha vært mye lysere. DOfen var litt i overkant kraftig. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg syns den burde ha vært mye lysere. Ja, det tror jeg du har rett i at gjør bildet bedre. Jeg har lastet opp en alternativ versjon i første innlegg. DOfen var litt i overkant kraftig. Som i at det er for liten dybdeskarphet? Jeg er som sagt litt usikker på hva som er å foretrekke, men jeg valgte altså å ikke ha hele hunden skarp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå