thai-mat Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg irriterer meg over: 1. Orddelingsfeil 2. Nyskjerrig 3. å/og (sitter å ser på TV) 4. Unødvendig bruk av engelske ord (Jeg er så hungry!) Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Enig med deg der. Jeg synes også at "arrangamang" og "blandt" er irriterende skrivefeil. Det var en i klassen som lo av en annen fordi hun andre hadde "skrive feil" (for en ironi). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg irriterer meg over folk som ikke undersøker om det allerede eksisterer en (nesten) identisk tråd, før de lager sin egen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=126777 Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Bryr meg egentlig fint lite, da jeg vet jeg ikke skriver prikkfritt i alle situasjoner selv. Så lenge budskapet er forståelig gidder jeg ikke å skape sur stemning. Likevel flirer jeg for meg selv når jeg legger merke til helt innlysende feil i powerpoint-presentasjoner og slikt (it's og its ) Endret 27. februar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Det må vere «intresangt» og andre interessante versjonar av ordet. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg irriterer meg over folk som ikke undersøker om det allerede eksisterer en (nesten) identisk tråd, før de lager sin egen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=126777 Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg over at noen starter tråder om temaer som er blitt tatt opp 2 år tidligere. For øvrig irriterer jeg meg over feil bruk av "i forhold til" og feil bruk av semikolon. Endret 27. februar 2009 av selters Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 -Spørgsmål Og folk som glemmer stumme konsonanter i enden av ord. F.eks "Forume på domene mitt" "Hvilken farge bør jeg male huse mitt?" Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Enig med deg der. Jeg synes også at "arrangamang" og "blandt" er irriterende skrivefeil. Det var en i klassen som lo av en annen fordi hun andre hadde "skrive feil" (for en ironi). Her skulle jeg begynne å krangle på "blandt".. Jeg har alltid skrevet "blandt" og trodd dette var riktig, men en liten kjapp undersøkelse her lærte meg noe nytt.. Da får jeg vel lage meg en regel her også da. For eksempel: "Aldri blande d i blant". Vi lærte i hine hårde dager på skolen flere slike regler. Blant ( ) annet: "Aldri g i aldri" "Det er nok med én k i nok" "Alltid to l-er i alltid" "Det skal være én l i skal" Det var visst mange flere, men nå kommer jeg ikke på de lengere. Jo, forresten, "interessant har en interessant skrivemåte". PS! Nå har vel skjebnens ironi slengt inn etpar skrivefeiler. Derfor skal jeg la dette innlegget være uredigert. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Vi har en allerede identisk tråd for diskusjon rundt hvilke skrivefeil som er mest irriterende, anbefaler at alle bruker denne . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg