Shotherra Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Vet du om noen opengl spill da? CS har støtte for opengl men tror ikke kortet mitt støtter det, vet ikke helt... takk for tipsene. Begynner først med en vifte og så med tilførsel av kaldluft! da skulle det holde Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Vet du om noen opengl spill da? CS har støtte for opengl men tror ikke kortet mitt støtter det, vet ikke helt... takk for tipsene. Begynner først med en vifte og så med tilførsel av kaldluft! da skulle det holde Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jan E pcn din har høy "pek og le" faktor alle sammen pek på Jan e Å LE Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 K_wannebo,grammatikken din har "pek og le" faktor,alle peker å ler av K_wannebo! Jan.E; lykke til(du kan trenge det!) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 ble litt irritert her... men hva menes med peg og le??????????+ :x :x jeg ikke så dum som jeg høres ut Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Nå har jeg montert en vifte 50x50mm tror jeg. hadde en 80mm men den bl for stor. Den vifta jeg har nå er en NMB tror jeg og kan kjøre på max 38v Problemmet er at pc-en leverer 12v noe som får vifta til å svive og stoppe.... slikk fortsetter det... Hadde jeg kunne hatt 16-20 volt så hadde det vært . Men hvordan får jeg det? hvordan kan jeg tvinge inn mer strømspenning på vifta? Tenkte på å lage en transformator, men... er det noen andre utveier? Lengter etter å komme igang med overklokkingen!!!! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Nå har jeg gått igang med overklokking og kjører coren på 332mhz. Mem har jeg ikke gjort noe med. lager minne kjøler og må planslipe de. Hvordan skal jeg feste de da? har hørt om termisk lim? eller var det teip? vifta på coren kjører på 3600rpm og har en utgang for turteller kabel, noe som må loddes på 50% støy lager vifta + 40% fra hd + 10% resten av vifter = For mye. Lager en vifte kontroll som jeg skal legge ut bilder av. bare vent så kommer de Lenke til kommentar
xp 2200 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg klarer 400 på core og 700 på memory ikke noe annet en orginal kjøling men d er et mx 460 :o Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 hva i F#### 700 på mem ? 400 på core? (hva er stanard innstillingene?) det er jo vannvittig... jeg kan bare drømme! jeg kjører 332 på coren og 443 på mem. bruker en 60x60 mm vifte skrudd fast på ribba den støyer 50% av al støyeen når den er på maks. Hva bruker du på minnet dda? minnekjøler? eller ingenting? Lenke til kommentar
xp 2200 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 bruker ikke noe extra kjøling :o Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 jøss, trenger ikke minnet kjøling? ganske bra da+++++++++++ jaja jeg setter på kjøleribber uansett, ser jo litt mer high performance! ska se om jeg får lagt ut noen bilder! hva er standard innstillingen for gf4 mx 440 og 460? det er minne hastigheten som er flaske halsen her? Lenke til kommentar
xp 2200 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 standarer : 300 på core og 550 på memory på 460.... : men jeg skjønner ikke at du gidder å modde d kortet :o Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 he he. trodde det var nødvendig med kjøling jeg nå man satte opp hastigheten på minnet. Føler meg mye tryggere uansett. Fant et slags lim på microplex som du kan lime på kjøleribbene med, en kammerat sa til meg at jeg måtte presse hardt på til det limet tørket. ellers så bare varmet det istedenfor å lede bort varme. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Kanskje litt gammel topic men jeg var litt nysjerrig på hvordan det gikk Jan E. ? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 ja, de fleste er nok nyskjerrig men jeg må skuffe deg litt.. har ikke kommet så langt enda... det med rambrikkene gjenstår enda.. har hattt litt mye å gjøre i det siste... men i løpet av denne uka skal det gå.... Da regner jeg med at jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå