morgan_kane Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) vurderer å kjøpe mitt første snowboard. er 17år. trenger litt hjelp med hva jeg skal se etter og unngå. hvis noen kan fortelle meg masse om snowboard og sånt så er jeg evig takknemlig. hvil vite om forskjellige sko, brett og bindinger. og hvilke som er solide osv. har stått på snowboad ett par ganger så jeg er helt nybegynner, men regner med at jeg blir å renne ned lange og bratte bakker etterhvert. Endret 27. februar 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 vurderer å kjøpe mitt første snowboard. er 17år. trenger litt hjelp med hva jeg skal se etter og unngå. hvis noen kan fortelle meg masse om snowboard og sånt så er jeg evig takknemlig. hvil vite om forskjellige sko, brett og bindinger. og hvilke som er solide osv. har stått på snowboad ett par ganger så jeg er helt nybegynner, men regner med at jeg blir å renne ned lange og bratte bakker etterhvert. Halla Morgan, Hvis du vil vite mye om snowboard så er det beste å gjøre dine egne søk på nettet. Men når det kommer til brett,sko,bindinger osv burde du satse på noe billig, brukbart og tøfft. Hvis du er en nybegynner har ikke merke eller kvalitet så veldig stor betydning. Det gjelder å kjøpe seg noe som virker og som tåler litt. Du kan finne masse brukt på finn.no, ebay.com, qxl.no muligens og andre steder. Hvis du ikke er så keen på å kjøre med brukt vare så kan du stikke til nærmeste sportsbutikk med snowboard utstyr og spørre en god del. De vil som regel komme med bra svar til dine spørsmål. Lykke til videre morgan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå