RIOT Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Heya! Har en buster L, og som tradisjonen sier må alle båter ha et navn! Lurer på om noen har noen gode forslag? : )) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Klara, Gudrun, Olga. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Helga, eh.. Olga. Som han ene klovnen her inne nevnte i en annen tråd, skulle båten få navnet fra den første man hadde sex med. Så da tror jeg du finner ut av navn selv Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 takk jeg er den klovnen. BITCH!!! kall den opp etter noen den minner deg om. vis du kjenner noen med rødt hår eller lignende Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva med: Ole-Bjørg Fatima Gunn-Berit? Lenke til kommentar
Penny Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Som han ene klovnen her inne nevnte i en annen tråd, skulle båten få navnet fra den første man hadde sex med. Så da tror jeg du finner ut av navn selv Nilfisk-Advance? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Båtnavn passer vel best på snakker og større båter. Mindre båter synes jeg ikke bør ha noe navn... Har selv kjøpt meg en 17 fots bowrider, og jeg kommer aldri til å gi denne båten noe navn. Det står "Askeladden" på siden av båten.. det er godt nok for meg Men hvis du alikevel skal ha ett navn på båten, så kall den for "TinCan" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 takk jeg er den klovnen. BITCH!!! kall den opp etter noen den minner deg om. vis du kjenner noen med rødt hår eller lignende Hahahahaha, skal man kalle båten sin opp etter en man kjenner med rødt hår? :!: Nei, hvis du først skal ha navn på båten, bør du gi den et navn som betyr noe for deg Enten det er morsomt, spesielt, eller bare noe du liker. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vi har samme favorittfilm, PanAm Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Toern. "Jeg har ikke plass til #sett inn valgfritt guttenavn# i min båt. Kan du ta ham i Toern?" "Jeg fikk laks i Toern" "Jeg tror Toern lekker" Good times... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Ole-Johnny-Ronny-Reidar! Si det et raskt et par ganger... ganske catchy Endret 5. mars 2009 av DSG Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 KISS "Keep It Simple Stupid" Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tok den fra en annen på forumet; "Titsmaskin". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå