faaeri Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Samsung er ikke de vi først assosierer med avanserte kameraer. Det ser det ut som de prøver å gjøre noe med. Les mer Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 WB100 ser svært interessant ut. Håper vi får se en test når det kommer på markedet. PS: I prisguiden står det i spesifikasjonene at det har 10x zoom, det er vel ikke riktig. Der står også at største blender ved max tele ("120"mm) er f/7.3 (!), -er det riktig? Det virker også å være noe rot med nærgrensene ... https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Stilig batteriindikator og minnekortindikator på WB100 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mp3 spiller på et kamera er til dags det dummeste jeg har hørt.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mangler raw ser jeg, for meg er det et must for å kunne bruke ordet entusiastkamera. Ellers så likte jeg designet da. Litt dillete batteriindikator kanskje, men allikevel stilig retro look. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mp3 spiller på et kamera er til dags det dummeste jeg har hørt.. Hæ? Kan du ikke se for deg at en kar forran deg sitter med en slik en? Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Mp3 spiller på et kamera er til dags det dummeste jeg har hørt.. Hvorfor egentlig? Hvis man alligevel 'slæber' rundt på et sådant lommekamera med høj-opløst skærm, hukommelse og batteri. Hvorfor så også 'slæbe' rundt på en ipod(klon) ? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har jeg blingset på noe, eller...? Har noen en forventet pris eller dato for når WB100 blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 WB100 virker ganske interessant som et snapshot kamera. Ser ut som noe man kan dra ut like fort som en erfaren blotter i en barnehage. RAW er et must though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg