Gå til innhold

The Lost and Damned setter Xbox Live-rekord (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst til å se tall jeg også.. Har fått inntrykk av at det ikke selger like bra som vi trodde det skulle gjøre, for ingen jeg kjenner har kjøpt det enda, og har ikke vært så mye snakk om det heller.. Virker ikke som at alle liker rocker-mc konseptet, men jeg elsker det :) Hvertfall at det er mange nye motorsykler :) Hayabusaen og Ducatien var awsome :D

Syns faktisk at oppdraga her er kulere enn på GTA IV. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det var usselt av Microsoft å betale til seg enerett på utvidelsen, det er bare stuslig.

Så de skulle heller tenkt slik at, huff.. nei.. vi må jo la konkurentene våre også få tilgang?

Synes det er kjempegreier jeg.. at PS fanboys sutrer over at det ikke kommer til PS3 får så være, da får de heller klage på at Sony har gjort en for dårlig avtale midt oppe i dette.

Men å klage på at MS gjorde en bra jobb med å skaffe seg eneretten blir for dumt.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var usselt av Microsoft å betale til seg enerett på utvidelsen, det er bare stuslig.

Så de skulle heller tenkt slik at, huff.. nei.. vi må jo la konkurentene våre også få tilgang?

Synes det er kjempegreier jeg.. at PS fanboys sutrer over at det ikke kommer til PS3 får så være, da får de heller klage på at Sony har gjort en for dårlig avtale midt oppe i dette.

Men å klage på at MS gjorde en bra jobb med å skaffe seg eneretten blir for dumt.

Så om du mener de gjorde en så god jobb,

Hva er det som er posetivt for gamere at et selskap skaffer seg enerett på en utgivelse?

Lenke til kommentar

Hva er det som er posetivt for gamere at et selskap skaffer seg enerett på en utgivelse?

Poenget er at MS har betalt for utviklingen av dette. Akkurat som med det nye Tomb Raider DLC som også kom nå. Hadde de ikke gjort det så hadde ikke noe av dette i det hele tatt kommet ut og vi hadde alle sittet her uten noen ting i steden. Er det noe bedre?

Lenke til kommentar

Poenget er at MS har betalt for utviklingen av dette. Akkurat som med det nye Tomb Raider DLC som også kom nå. Hadde de ikke gjort det så hadde ikke noe av dette i det hele tatt kommet ut og vi hadde alle sittet her uten noen ting i steden. Er det noe bedre?

Så du tror Rockstar ikke ville gitt ut DLC om ikke MS betalte for dem?

Ser ikke slik ut med alle andre selskap om dagen, som lager store og gode DLC uten å ha noen andre enn seg selv til å investere.

Nei, greit nok bli kanskje DLC enda bedre med mange MS dollars i ryggen, men at det står mellom DLC og ingen DLC tror jeg ikke er en realistisk måte å se dette på.

Rockstar ville uansett melket en så suksessfull serie for det den er verdt.

Lenke til kommentar

It's nothing personal, it's just business.

er heller ikke snakk om noe monopol, MS la inn et bud, Rockstar aksepterte det. Det er fremdeles flere spillaktører der ute så MS har langt fra monopol.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Nåja, om de hadde lite penger igjen vet jeg ikke helt om jeg sier meg enig i. De hadde nok langt mindre penger enn normalt, men det ble vel strengt talt aldri diskutert noen konkurs. Jeg tror at hovedårsaken til at Rockstar godtok budet fra MS var "EaTakeTwo"-saken, styret i Rockstar var desperat for å forsikre aksjonærene om at GTA4 ville bli så profitabelt som lovet - DLC-utvidelsene var en garanti for dette.

Lenke til kommentar

Så du tror Rockstar ikke ville gitt ut DLC om ikke MS betalte for dem?

Ser ikke slik ut med alle andre selskap om dagen, som lager store og gode DLC uten å ha noen andre enn seg selv til å investere.

Nei, greit nok bli kanskje DLC enda bedre med mange MS dollars i ryggen, men at det står mellom DLC og ingen DLC tror jeg ikke er en realistisk måte å se dette på.

Rockstar ville uansett melket en så suksessfull serie for det den er verdt.

Nei, i alle fall ikke noe som omfattende som dette.

MS har betalt for utviklingen av lost and damned.

Sony kunne helt sikkert gjort akkurat det samme men de har tydeligvis latt være.

Og er vel heller ingenting som hindrer rockstar å lage DLC selv til begge plattformer hvis de vil det.

Lost and damned er ikke noe annerledes enn hvilket som helst ekslusivt spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...