Thrinduil Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gayatri-mantra: Vet ikke om noen andre enn Raptus, men det er vel gjerne mer vestlige tegneserier som er der. Lenke til kommentar
xbomullx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er det ikke noe slikt i Nordland? : ( Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Synd at samtlige av disse treffene er i Oslo. Jeg er animeinteressert og skulle gjerne dratt på noe slikt her i Bergen. Bah, hater at Oslo er så mye bedre enn Bergen på slike ting.. Lenke til kommentar
Sarphire Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Vel, nå er det jo Banzaicon som er vanligvis tidlig på våren og holdes i Larvik, og Coscon som er blitt lagt til høsten. Jeg tror Desucon og Soracon ble slått sammen til ett stort con på sommeren? Det er jo også Oororacon som holdes i Tromsø, og nå blir det også holdt Torucon i Trondheim. Og så er det jo Metrocon i Stavanger som holdes rundt Halloween.... Det finnes jo også Free Comic Book Day som Outland vanligvis holder, og Raptus er jo i Bergen.... Og så må vi ikke glemme Dyreparken treffet i Kristiansand! Tror ikke det var noe i år, men de to siste årene har det vært et lite treff der. Og nå har noen andre "otaku's" her i Arendal begynt å samle seg og begynt å planlegge treff i Arendal Lenke til kommentar
gamer2 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Endret 29. januar 2012 av gamer2 Lenke til kommentar
jsholum Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei, jeg er ny og lurte på åssen jeg skriver mitt eget "spørsmål"? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Her er vel et fint sted? Spør i vei.. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 eh..lol over, jsholum, det ser ut som du fant ut av det hehe...(eller..?) Hmm arendal og kr.sand, omoshiroi. Noen måte og komme i kontakt med folk i et lokalt område, irc kannal eller lignende ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå